تخریب 6 سازه غیرمجاز در حاشیه و بستر رودخانه آتان در شهرستان بستک+فیلم


ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891019

گهرانی از تخریب 6 بنای غیرمجاز به مساحت بیش از 3500 متر مربع در حاشیه و بستر رودخانه آتان در شهرستان بستک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی گرهامی رئیس کل دادگستری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه اقدامات در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه عطخان در شهرک جناح شهرستان بستک از سال های اخیر آغاز و مورد بررسی قضایی قرار گرفته است، گفت: بر اساس تبصره های 3 و 4 قانون توزیع عادلانه آب، حفاظت و حراست از حریم رودخانه ها بر عهده شرکت آب منطقه ای و وزارت نیرو است و در این خصوص دستورات لازم صادر شده است. شرکت آب منطقه ای حفاظت و حراست از مرز رودخانه آتاهان.

وی با بیان اینکه دستور تخریب 6 بنای غیرمجاز ساخته شده در حاشیه و بستر این رودخانه فصلی از سوی رئیس دادگستری شهرستان بستک صادر شد، گفت: این سازه های غیرمجاز با حضور مقام قضایی و مسئولان این شهرستان انجام شد. شرکت آب منطقه با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات ماشین آلات مانند بیل مکانیکی و لودر به طور کامل تخریب شد.

گاهرانی خاطرنشان کرد: قبل از تخریب سازه های غیرمجاز، در نوبت های متعدد به مالکان این ساختمان ها برای تخلیه و جمع آوری اثاثیه و اثاثیه خود ابلاغ شد و در حین اجرای دستور، این مکان از کلیه پایه ها و وسایل شخصی مردم تخلیه شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تاکید کرد: ساخت و ساز هر ساختمان، ساختمان یا موارد دیگر باید با کسب مجوز قانونی و هماهنگی با مراجع مسئول انجام شود، در غیر این صورت دستگاه قضایی به موضوع ورود کرده و قاطعانه با تخلفات برخورد خواهد کرد. .برخورد خواهد کرد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید