تدابیر جدید یحیی گل محمدی برای خاطیان دیدار ملوان

سرمربی پرسپولیس، سروش رفیعی و شهاب زاهدی را از زمین بیرون کشید و در نظر دارد بازیکنان جدیدی مانند مهدی ترابی و میلاد سورگی را به ترکیب اصلی تیم خود اضافه کند.


به گزارش خبرگزاری موج، قبل از شروع نیمه دوم بازی بین تیم‌های پرسپولیس و ملوان در انزلی، سرمربی سرخ‌پوشان، سروش رفیعی و شهاب زاهدی را از زمین خارج کرد. به جای این دو بازیکن، مهدی ترابی و میلاد سورگی وارد زمین شدند.

در این رابطه، یحیی گل‌محمدی عصبانی بود که از عملکرد سروش رفیعی و شهاب زاهدی راضی نبود. او البته سعید صادقی را هم تعویض کرد، اما فکر می‌کرد که این بازیکن در موقعیت غیر تخصصی و در سمت چپ خط میانی بازی کرده است. به هر حال، سروش رفیعی و شهاب زاهدی در موقعیت تخصصی خود به خوبی عمل نکردند.

یحیی گل‌محمدی اعتقاد زیادی به سبک بازی سروش رفیعی و شهاب زاهدی داشت و انتظار بالایی از آنها داشت. شاید فکر کنید که در بازی با صنعت نفت آبادان، سروش رفیعی و شهاب زاهدی را به نیمکت بندازد، اما اینطور نیست.

سرمربی پرسپولیس گزینه‌های محدودی در اختیار دارد! اگر یاسین سلمانی را در اختیار داشت، مانند بازی با الدحیل، او را در ترکیب اصلی تیم قرار می‌داد، اما این بازیکن جوان مصدوم شده و هیچ راه دیگری جز اعتماد به سروش رفیعی ندارد.

علاوه بر این، خط حمله پرسپولیس فقط به شهاب زاهدی وابسته است. بازیکنان بعدی پشت سر شهاب زاهدی، مثل میلاد سورگی یا نبیل باهویی، به اندازه‌ای قوی نیستند که به عنوان مهاجم اصلی در بازی با صنعت نفت آبادان مورد استفاده قرار بگیرند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید