بازی با ملوان برای ما مهمتر از دیدار با نساجی است


ساعت: 08:29
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823307

مربیان تیم فوتبال و نساجی پس از این دیدار در نشست خبری صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ساکت الهامی پس از پیروزی یک بر صفر نساجی مقابل مس کرمان و راهیابی به فینال جام حذفی گفت: ابتدا از تیم داوری تشکر می کنم. سیدعلی در این دیدار داور بسیار خوبی بود و من به او و تیم داوری دست میریزاد می گویم. شرایط بازی سخت بود و فشار زیادی وجود داشت. این دیدار برای ما چالشی بود و با تیمی روبرو شدیم که از همان دقیقه اول در خط دفاع سازماندهی خوبی داشت. در عرض چند دقیقه 9 نفر از خود دفاع کردند.

وی افزود: حسینکنی مربی مس ممکن است در آینده مربی خوبی شود و در خدمت کرمان باشد اما از او می خواهم که با شرایط فوتبال آشنا شود. شاید او تحت تاثیر بازی امروز قرار گرفت. هر تیمی حق دارد از خود دفاع کند و دفاع یک هنر است. اگر در دو دقیقه آخر گل نمی زدند، بازی به پنالتی ختم می شد.

الهامی گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم، هوادارانی که دو ماشینشان تصادف کرد. این برد متعلق به هواداران نساجی است و برد امشب نیز مدیون نفوذ آنهاست. امشب پس از مدت ها شاهد حضور پرشور تماشاگران با لباس قرمز بودیم و اگر یک طرف بازی یکی از تیم های پایتخت بود تمام ورزشگاه پر می شد. می دانستیم از انزلی و رشت تا گرگان، ساری و گمشهر می خواهند منسوجات بخرند. این پیروزی را به تمام شمال ایران تقدیم می کنم. قائم شهر امروز تعطیل بود و روز ملی در نظر گرفته شد. خوشحالم که امسال در تاریخ 60 ساله نساجی کاری کرده ایم که مردم را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه اگر این دیدار در قائمشهر برگزار می شد برای تیمش بهتر بود، خاطرنشان کرد: قطعاً. گفتنی است نادر دست نشان و برادرش که پدر معنوی نساجی است. باید از جواد نکونام هم تشکر کنم که اینجا بیشتر از من زحمت می کشد و نساجی را به لیگ برتر رساند. نکونام در جایی که الان هستیم سهم دارد.

الهامی گفت: دوست دارم بازیکنان ما از این به بعد تاریخ نساجی را بنویسند. مردم باید بدانند که در فینال با یک تیم آلومینیوم جامد بازی می کنیم و می دانم که بازیکنان سخت کار می کنند تا شرمنده مردم نباشیم. روزی که به نساجی آمدم روی سکوهای ورزشگاه شهید وطنی قول دادم بدنم نیفتد و نگذارم ماشین نساجی بیفتد. امروز می بینیم که جایگاه نساجی به فینال جام حذفی رسیده است. در فینال دو تیم به شکلی اصلی بازی می کنند.

الهامی در خصوص درگیری خود با عوامل تیم مس کرمان گفت: زمانی که داور بازی می کرد حق داشتم روی نیمکت این تیم خوشحال باشم. آیا من حق ندارم از 120 دقیقه رنج لذت ببرم؟ اگر چیزی گفتم به آنها اطلاع دهید. اگر ریا نیست امروز روزه گرفتم و بعد از اذان فقط آب روی زمین خوردم. به حسین عسل هم حق دادم که از تیمش بخواهد به فینال برود. مسی ها در نیمه اول اعتراض کردند که هواداران نساجی پشت نیمکت مس هستند در حالی که در بازی با استقلال هواداران این تیم پشت نیمکت ما بودند. امروز میزبانی کردیم و هزینه آن را پرداخت کردیم. ما حق داشتیم از میزبان استفاده کنیم و اگر توهینی شد به حسین هانی دلداری می دهم. مطمئنم در مورد نیمکت ما چیزی گفته نشده است.

سرمربی نساجی ادامه داد: دفاع دفاعی حق هر تیمی است. از استقلال دفاع کردیم و به آنچه می خواستیم رسیدیم. هیچ کس نمی تواند به سبک بازی مس اعتراض کند. هر تیمی که دفاع می کند باید برنامه داشته باشد. شوید این برنامه را داشت. پاس های زیادی هم داشتیم و از ریتم بازی خارج نشدیم. فوتبال ما باید به جایی برسد که هدف داشته باشد، حتی اگر اشتباه باشد!

وی در خصوص دیدار با آلومینیوم اراک در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: تبریز نوید خاطرات خوب و وطنم را می دهد. خوشحالم تراکتورسازی اولین جام را با سرمربی ایران در جام حذفی با من به دست آورد. تبریز برای من جایگاه مقدسی دارد اما با جان و دل برای نساجی بازی می کنیم تا جام را به مازندران ببریم. اگر بدانم جام را به من خواهند داد، اخراج نمی شوم (اشاره به اخراج دو فصل پیش در فینال جام حذفی). می خواستم در جام تراکتورسازی خودم را ثابت کنم اما به نام پسرم امسال این جام را برای مردم شمال می خواهم.

همچنین فرزاد حسینهی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال مس کرمان مقابل نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی سختی را مقابل یک تیم لیگ برتری پیش بینی می کردیم. بازیکنانم در شرح وظایف به خوبی کار کردند و در قسمت هجومی هم خوب عمل کردند تا بازی را به راحتی نبازند. اگرچه در ضربات پنالتی بازی را باختیم.

وی در خصوص حضور تعداد کمی از هواداران مس در ورزشگاه آزادی گفت: فاصله شهر مقابل تا تهران دو ساعت و کرمان تا کنون 17.18 ساعت است.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درباره دلیل اعزام تیم دوم خود به زمین یادآور شد: از ابتدای جام حذفی با بازیکنان صحبت کردیم تا با این تیم تا پایان مسابقات جلو برویم و اگر تغییر کرده ایم. اعتماد خود را از دست خواهند داد ما یک بازی مهم با ملوان انزلی در لیگ دسته اول داریم و بیشتر به این دیدار پرداختیم تا این بازی!

حسینهی با اشاره به اینکه در زمان بازی با مس به لیگ قهرمانان آسیا رفت و دوست داشت این اتفاق برای او هم به عنوان مربی بیفتد، گفت: باور کنید روی این موضوع تمرکز نکردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید