بازی ملوان و پرسپولیس همیشه جذابیت خاصی دارد/ قرمزپوشان بازی سختی خواهند داشت


ساعت: 19:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904549

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: بازی ملوان و پرسپولیس همیشه جذاب بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مازیار زارع در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گفت: بدون شک بازی فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. قرار است از این مسابقه امتیاز کامل بگیریم.

وی ادامه داد: بازی ملوان و پرسپولیس همیشه جذاب بوده است، شک ندارم بدون توجه به وضعیت دو تیم در جدول، بازی سختی را برای بازی فردا شاهد خواهیم بود. بدون شک تیمی که فردا تمرکز بیشتری داشته باشد پیروز می شود. اکبر ایمانی را به دلیل مصدومیت برای بازی فردا در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند.

زارع در این نشست خبری درباره شرایط تیمش گفت: از نظر فنی از فوتبالی که بچه ها بازی می کنند راضی هستم. به گفته سرمربیان تیم حریف، مقابل هر تیمی که بازی کردیم، بازی خوبی انجام دادیم و فکر می کنم راه بازی فردا هموار است که فوتبال بازیکنانم با نتیجه همراه باشد. البته شرایط خوبی در جدول نداریم اما بهتر می شویم. باید بگویم که هر چه بازی سخت تر باشد بازیکنانم در ملوان بهتر بازی می کنند. برای بازی فردا بازیکنانم نباید فشار زیادی را تحمل کنند.

سرمربی تیم ملوان با بیان اینکه چه برنامه ای برای تقویت تیم دارید، گفت: به یک مهاجم نیاز داریم. ما یک فورواردر خوب انتخاب خواهیم کرد که قیمت آن برای دریانوردان مناسب باشد.

زارع درباره شرایط پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس یکی از تیم های خوب ایران است و بازیکنان خوبی دارد
تیم های بزرگ بازی های سختی مقابل ملوان داشتند. شک نکنید فردا بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود.
هر تیمی که باهوش باشد و از توانایی های خود به بهترین شکل استفاده کند، موفق خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید