رفاه مردم چابهار و ساماندهی حاشیه نشینی؛ دولت / جهش اقتصادی در تنها بندر اقیانوسی ایران جذابیت خاصی دارد

ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792603

سعید محمد گفت: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای دست اندرکار کار اقتصادی در چابهار بتوانیم در این منطقه به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور جهش اقتصادی داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد در جریان سفر به چابهار در جمع خبرنگاران گفت: سفر معاون اقتصادی رئیس جمهور و حضور استاندار در منطقه نشان از اهمیت حوزه اقتصادی منطقه چابهار دارد. “


وی افزود: چابهار یکی از مهمترین نقاط چه از نظر لجستیکی و چه از نظر ترانزیتی، تنها بندر اقیانوسی و پایتخت دریایی کشور است که باید از این ظرفیت ها حداکثر استفاده را کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: پاکستان می تواند یکی از اهداف صادراتی ما باشد، توسعه روابط زمینی را نیز با این کشور آماده کرده ایم، مرز ریمدان به عنوان منطقه آزاد مجزا با منطقه آزاد چابهار در حال آماده سازی است و امیدواریم بتوانیم با سایر دستگاه ها همکاری کنیم. نهادهایی که در چابهار مشغول کار اقتصادی هستند، می توان به جهش اقتصادی در این منطقه پی برد.

وی گفت: در کنار مسائل اقتصادی به وضعیت مردم چابهار نیز توجه ویژه ای داریم و برای رفاه بیشتر مردم چابهار به ویژه حاشیه نشینان برنامه هایی در نظر گرفته ایم و تلاش می کنیم تصمیم گیری کنیم. در همین راستا در این سفر. .

4dafcea3 7f26 4eaa 8e31 3735037a1735 خبر خاکستری


باید بگویم؛ در سفر سعید محمد به چابهار با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور، از کارخانه سپید پلاست در منطقه آزاد چابهار، مجتمع پتروشیمی و مجتمع فولاد مکران منطقه بازدید و مطالعات توسعه اقتصادی لازم انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید