تدوین اطلس سرمایه گذاری شهرهای ساری و میاندورود


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909926

محمدعلی نوبخت گفت: اولین اطلس سرمایه گذاری شهرستان های ساری و میاندرود در حال تدوین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; محمدعلی نوبت فرماندار ساری صبح امروز در اولین همایش فرصت سرمایه گذاری شهرستان های سوری و میاندرود در سالن همایش های اتاق بازرگانی مازندران در ساری گفت: در راستای رشد 8 درصدی و رونق اقتصادی اولین فرصت سرمایه گذاری مازندران برگزار شد.

وی افزود: اولین اطلس سرمایه گذاری شهرهای ساری و میاندرود در حال تدوین است.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ساری پایتخت شهرهای بوم گردی است، ظرفیت گردشگری، صنعت و سرمایه گذاری را گرد هم آورده ایم تا بسته سرمایه گذاری خوبی را آماده کنیم.

این مسئول ادامه داد: سرمایه گذار را نباید به عنوان رقیب دولت ببینیم بلکه سرمایه اجتماعی و بازوی دولت است.

نوباخت گفت: به دنبال اطلس اقتصادی و رونق سرمایه گذاری برای استقبال از سرمایه گذاران هستیم.

وی بیان کرد: جایگاه اول در تولید برنج، مرکبات و گوشت سفید و همچنین ظرفیت بکر دسترسی به بنادر، فرصت های مطلوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد.

فرماندار شهرستان ساری اعلام کرد: امروز باید به منافع سرمایه گذاران احترام بگذاریم و امروز قطار پایتخت در شهرهای ساری و میاندرود راه اندازی شده و به دنبال راه اندازی کارگاه اقتصادی هستیم.

نوبخت بیان کرد: اگرچه امروز همایش فرصت های سرمایه گذاری است اما باید کارخانه توسعه ای با دو محصول رونق و رضایت در استان ایجاد کنیم تا به سمت عدالت اجتماعی حرکت کنیم.

وی یادآور شد: این دو شهر دارایی های فراوانی هستند که مطمئنا با مشارکت سرمایه گذاران به رشد اقتصادی دست خواهند یافت و شعار سال را محقق خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید