ثبت 86 فرصت سرمایه گذاری در ساری و میاندورود/نسخه درمان صرفا اقتصادی پایدار


ساعت: 18:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1909041

محمدعلی نوبخت گفت: 86 فرصت سرمایه گذاری در دبیرخانه همایش فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان های ساری و میاندورود ثبت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ محمدعلی نوبخت با اشاره به ثبت 86 فرصت سرمایه گذاری در دبیرخانه همایش فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان های ساری و میاندورود افزود: 74 فرصت سرمایه گذاری متعلق به ساری و مابقی مربوط به آنها است که این در شهرستان است. میاندورود.

وی اقتصاد مقاومتی را تنها نسخه شفابخش اقتصاد کشورمان در شرایط فعلی خواند و گفت: توجه به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی برای ایجاد توسعه پایدار و اشتغال در استان باید فراتر از ماموریت های روزانه دستگاه های اجرایی باشد. ‏

رئیس همایش فرصت های سرمایه گذاری ساری و میاندرود با اشاره به تاکید استاندار مازندران در جلسه ستاد عالی توسعه اقتصادی استان افزود: توجه به معیشت مردم باید اساس و هدف روزانه ما باشد. کار کنیم و باید با همکاری و دوستی و همدستی گره های کور جامعه را باز کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان مولود اصلی نظام اقتصادی اسلامی است، تصریح کرد: باید با وحدت کلمه و امید و پیشرفت و با رویکرد عدالت، پرچم عدالت محوری اقتصاد را در جامعه به اهتزاز در آوریم. اقتصاد و ایجاد راهکارهای مناسب متناسب با ظرفیت موجود و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری، در جهت توسعه و آبادانی همه جانبه شهرستان های ساری و میاندورود گام برداریم.

با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و تاکید بر پیروی از الگوی علمی و بومی برخاسته از فرهنگ انقلابی و اسلامی و ایجاد بستر مناسب برای نقش آفرینی مردم. و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فرماندار ساری گفت: دولت سیزدهم در عرصه های عزت، جهاد، عدالت، رشد و توسعه اقتصادی کشورمان به وضوح قابل مشاهده است و در نهایت مردم از نتایج آن بهره مند می شوند.

رئیس همایش فرصت های سرمایه گذاری در ساری و میاندرود گفت: تلاش می کنیم با شناسایی و اولویت بندی فرصت های سرمایه گذاری به بهترین شکل ممکن ظرفیت و فرصت های سرمایه گذاری را در نقاط مختلف شهرهای ساری و میاندرود ارائه و شکوفا کنیم.

نوباخت با بیان اینکه مسئولان اجرایی باید جذب و جذب بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی را تسهیل کنند، تصریح کرد: شناسایی ظرفیت ها و ایجاد زیرساخت های مناسب برای اهرم بخشی از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد سرمایه گذاری در شهرستان از مواردی است که روسای دستگاه های اجرایی باید به آن توجه کنند. .

وی با اشاره به ظرفیت های منحصر به فرد مازندران به ویژه در حوزه های کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری گفت: بر اساس سند چشم انداز، فرصت های سرمایه گذاری در این شهرستان باید توسط مسئولان اجرایی به درستی شناسایی و توسط دستگاه های اجرایی به سرمایه گذاران تبیین و گفته شود. بخش خصوصی

رئیس همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ساری و میاندرود، برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ساری را فرصتی بسیار مناسب برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های مختلف در این شهرستان دانست و گفت: همه برنامه‌های سرمایه‌گذاری باید پس از کارشناسی انجام شود. با تلاش و دقت توجه به ملاحظات زیست محیطی و برگزاری این همایش فرصتی ارزشمند برای دستیابی به اهداف مورد نظر و از پیش تعیین شده در این بخش است.

نوبخت با بیان اینکه در گذشته به دلایل مختلف تعریف درستی از اقتصاد اسلامی ارائه نمی شد و کمتر به این بخش توجه می شد، افزود: اقتصاد اسلامی در کشور ما با محوریت فرد و جامعه دارای تاریخی است. امور را به بخش خصوصی می سپارد و بر اساس اصل 44 قانون اساسی نیز مؤید این مهم و اساسی است که با نگاه به این بخش می توان به اهداف از پیش تعیین شده دست یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید