ترافیک شدید در شریان های شهر


ساعت: 08:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815065

رئیس مرکز کنترل ترافیک تهران بزرگ به اطلاع می رساند

سرهنگ رنجبر گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از شمیرانها، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب توسط نیروی زمینی، مسیر جنوب به شمال چمران در محور حکیم به همت تردد دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ صبح امروز 22 اسفندماه 92 در خصوص وضعیت بزرگراه های پایتخت گفت: بزرگراه شهید زین الدین شرق به غرب شمیرانها، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب نیروی زمینی، مسیر جنوب به شمال از چمران در قطعه حکیم به همت دارای ترافیک است.

وی گفت: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از معین و مسیر جنوب به شمال نواب از پل 9 روز تا قطعه فاطمی بزرگراه چمران دارای بار سنگین هستند.

سرهنگ رنجبر افزود: بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن دوست به نعیم، صدر در مسیر شرق به غرب از جهان تاب، جنوب شمال یادگار امام (ره) از گلاب به همت، غرب به شرق. مسیر در بزرگراه از آزادگان و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از مینا گلس شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم.

رئیس مرکز کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه شهید همت غرب به شرق جنت آباد، شهید حکیم غرب به شرق کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی از غرب به شرق سردار جنگروا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید