ترامپ در انتخابات 2024 از بایدن شکست خواهد خورد

ساعت: 07:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923138

نتایج یک نظرسنجی جدید در ایالات متحده نشان می دهد که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا، جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات، دونالد ترامپ جمهوری خواه را شکست خواهد داد اما از رون دیسانتیس شکست خواهد خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس نظرسنجی WPA Intelligence، اگر انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا فردا برگزار می شد، جو بایدن به راحتی دونالد ترامپ را شکست می داد اما از فرماندار جمهوری خواه فلوریدا، ران دیسانتیس، شکست می خورد.

بر اساس این نظرسنجی که در هفته اول ژانویه 2023 بین 1350 نفر انجام شد، 49 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی بایدن را به ترامپ ترجیح می دهند، اما اگر رقابت بین بایدن و دیسانتیس باشد به ترتیب 42 درصد و 45 درصد آرا را به دست خواهند آورد.

در میان این سه سیاستمدار آمریکایی، ترامپ رسما اعلام کرده است که نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا خواهد بود، اما حضور بایدن در این انتخابات به سلامت جسمی و روحی او بستگی دارد و انتظار می رود دیسانتیس نیز برای چند نفر نامزد شود. ماه تا آینده نامزدی خود را برای شرکت در این انتخابات نشان دهد.

در نظرسنجی جدید جمهوری خواهان پس از انتخابات میان دوره ای، میزان محبوبیت فرماندار فلوریدا، دیسانتیس، از دونالد ترامپ پیشی گرفت.

فرماندار جمهوری خواه فلوریدا به راحتی در انتخابات میان دوره ای سال 2022 پیروز شد و با حمایت از موضوعاتی مانند دستورالعمل کرونا و واکسن این بیماری تفاوت فکری خود را با پایگاه ترامپ نشان داد و توانست در سطح ملی در آمریکا ارتقا یابد.

دیسانتیس در اکثر نظرسنجی ها از ترامپ محبوب تر است.

دیدگاهتان را بنویسید