تراژدی «آرتین» برای «دختر فرشته» تکرار شد/ بی بی سی و اینترنشنال همچنان تشنه خون هستند


ساعت: 17:17
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907385

بعد از فاجعه آرتین سرایداران، حالا نوبت به دختر فرشتا احمدی رسیده است که مادرش را در اغتشاشات اخیر مهاباد از دست داده است. اما رسانه های ضدانقلاب نشان دادند که همچنان با دل حقیقت خونخوار هستند و دروغ می گویند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همه چیز از چهارشنبه شروع شد. در روزی که نام چهلم مهسا امینی با سنگین ترین تماس ها ظاهراً به یاد او و در واقع نوحه سرایی گروهی دیگر شد!

خانواده امینی اعلام کردند مراسم اربعین برگزار نمی شود، اما مردم از شهرهای مختلف کردستان برای زیارت قبر مهسا به ساکز می آیند. البته فرصت طلبان و شورشیان در میان جمعیت ظاهر می شوند.

آنها شعار همیشگی خود را سر می دهند. شعار «جن، زیان، آزادی» رهبر جدایی طلب ترکیه، عبدالله اوجالان، در دهه 1990 مطرح شد. اما برخی دوست دارند فضا را گرم کنند، شعارهای بلند و رادیکال سر داده می شود و برخی از حاضران آن را تکرار می کنند.

آتش زدن چند لاستیک و سطل زباله و تلاش برای بستن جاده و ورود نیروی انتظامی و متفرق کردن جمعیت، ادامه ماجرای آن روز در سقز است. اما نه تمام داستان!

ضدانقلاب در تلاش است تا استان های دیگری را که شهروندان کرد زبان در برخی از شهرهای خود زندگی می کنند، درگیر کند. از جمله آذربایجان غربی.

مهاباد از غروب همان روز برای تهیه علوفه ضد انقلاب با نوشتن فیلمنامه ترور به نام «اسماعیل مولودی» وارد میدان شد.

رئیس قاضی استان آذربایجان غربی در این باره توضیح می دهد: بر اساس گزارش ها، این مرد بر اثر اصابت گلوله نظامی به شهادت رسیده و جسد وی در محلی که مرکز تجمع و اغتشاش نبوده و ماموران از سلاح جنگی استفاده نکرده اند، پیدا شده است. به هر حال.

ناصر عتباتی ادامه می دهد: یک پزشک و چند نفر از آشنایانش جسد این مرد را به بیمارستان مهاباد منتقل کردند و پزشکی قانونی نیز جسد را معاینه کرد. تحقیقات برای شناسایی عامل حمله آغاز شده است.

شامگاه همان روز شیراز شاهد عملیات تروریستی گروهک تروریستی داعش بود که در آن 13 شهروند بی گناه کشته و 19 نفر به شدت مجروح شدند. از جمله آرتین سرایداران که از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار گرفت و البته پدر و مادر و برادرش جلوی چشمانش کشته شدند. آرتین در دل مردم ایران داغ بود. اما این تمام ماجرا نبود!

اگرچه داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و عکس‌هایی از مهاجم منتشر کرد که نشان از عضویت وی در این گروه و بیعت با رهبر آن داشت، اما رسانه‌های ضدانقلاب همچنان تلاش کردند تا پروژه «کار خودشان» را با حقیقت و خلقت پیش ببرند. روایات نادرست، برای خشم مردمی که از 40 روز ناآرامی خسته شده اند.

مراسم تشییع و خاکسپاری اسماعیل مولودی روز پنجشنبه در مهاباد برگزار می شود. پس از پایان مراسم عده ای شهر را به صحنه هرج و مرج و تخریب اموال عمومی تبدیل کردند. ماشین آتش نشانی و کارمندانش را آتش زدند، ساختمان های دولتی را تخریب و آتش زدند و به سوی مردم بی گناه تیراندازی کردند.

یکی از تیراندازان در حوادث مهاباد گفت: دیشب 14 آبان حوالی ساعت 20:30 به یکی از خودپردازهای شهر در محله نزدیک مدرسه رفتم و در حال انجام تراکنش های بانکی بودم. شلیک در تاریکی گلوله به بالای کتف راستم اصابت کرد و در بازو و کتفم احساس درد شدیدی کردم اما در همان لحظه متوجه شدم تیراندازی با کلاشینکف از یک پژو مشکی بدون شماره ثبت بوده که به سرعت دور شد. از محل

اما او تنها قربانی این هرج و مرج نیست. برخی منابع از کشته شدن 2 تا 4 نفر در حوادث آن روز در مهاباد خبر می دهند. یکی از این افراد فرشته احمدی نام دارد.

مرحوم فرشته احمدی یک دختر خردسال به نام بوان دارد که تصاویرش در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. دختری که با اشک و ناله و حرف های مادرانه اش آرتین را در دل مردم ایران زنده کرد.

این بار اما رسانه های ضد انقلاب در جدیدترین دروغ خود از کشته شدن فرشته احمدی بر اثر اغتشاشات خبر دادند.

این در حالی است که هدف قرار دادن مردم با تیرهای جنگی در این اغتشاشات بی سابقه بوده و مرگ مرحوم احمدی یکی از پازل های رسانه های ضد انقلاب مانند بی بی سی فارسی و اینترنشنال برای تکمیل پروژه ترور است.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی همچنین با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر تیراندازی به سمت ماموران امنیتی و مردم از میان جمعیت معترضان مشاهده شد، گفت: گروهک های ضد انقلاب و افراد مغرض به طرق مختلف از این فرصت استفاده کردند. شهروندان را بکشد

سرهنگ صادق شکری با تاکید بر اینکه از هیچ سلاح رزمی برای کنترل تجمعات غیرقانونی استفاده نمی شود، گفت: پلیس با جدیت در حال پیگیری و شناسایی قاتل یا قاتلان و تیراندازان متوفی در تجمعات اخیر است و از اظهار نظر خودداری شود.

پیش از این نیز اعلام شده بود که نیروهای نظامی و انتظامی از گلوله جنگی برای آرام کردن جو و مقابله با شورشیان استفاده نمی کنند. این در حالی است که شورشیان برای رسیدن به اهداف خود به راحتی مردم را می کشند.

روز بعد در جاده ارومیه – اشنویه 55 قبضه سلاح و 25 قبضه سلاح شکاری و جنگی و در جاده ارومیه – مهاباد در استان آذربایجان غربی 25 قبضه سلاح کشف و ضبط شد.

این اتفاقات در حالی رخ داد که 10 نفر از عوامل مرتبط با رژیم صهیونیستی در تاریخ 11 آبان ماه کیفرخواست صادر کردند که عمده اقدامات این افراد شناسایی نیروهای اطلاعاتی فعال در نبرد با رژیم صهیونیستی در استان آذربایجان غربی بود.

اینک «باوان» و «آرتین» در کنار هم نماد مظلومیت ایران عزیز است. ایران اگرچه درگیر جنگ هیبریدی است اما قوی است و انتقام خون این مردم مظلوم را خواهد گرفت و خبرگزاری فارس این ماجرا را رسانه ای دنبال خواهد کرد.

طی چند روز گذشته بیش از 127 هزار بیننده خبرگزاری فارس با ثبت نام و حمایت از این کمپین خواستار پایان مماشات با عوامل ناامنی و اغتشاشات شدند.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید