ماجرای دختر مدرسه ای اصفهانی با چهره خون آلود چه بود؟/ ضرب و شتم دختر 9 ساله به خاطر حجاب؟

ماجرای دختر مدرسه ای اصفهانی با چهره خون آلود چه بود؟/ ضرب و شتم دختر 9 ساله به خاطر حجاب؟

از صبح کلیپ ها و عکس های دختر جوان با چهره ای خون آلود در اینترنت دست به دست می شود. در همین رابطه پلیس اصفهان اعلام کرد: موضوع اصلی درگیری دو دانش آموز بود که مادر یکی از آنها وارد عمل شد و از دخترش دفاع کرد که منجر به مجروح شدن این دختر دانشجو شد.

از صبح کلیپ ها و عکس های دختر جوان با چهره ای خون آلود در اینترنت دست به دست می شود.

روابط عمومی پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: بعدازظهر روز گذشته در درگیری دو دانش آموز در منطقه خانه اصفهان پس از تعطیلی مدرسه، مادر یکی از دانش آموزان در دفاع از فرزندش وارد مشاجره شد و او را هل داد.

این مادر بعدازظهر دیروز با حضور ماموران پلیس دستگیر شد و اکنون با قرار وثیقه آزاد است. با توجه به اینکه پرونده وارد مراحل قضایی شده است، مراجع قضایی در خصوص پرونده اظهار نظر خواهند کرد.

خبرگزاری فارس نوشت: مادر این دختر نیز گزارش داد: بعدازظهر دیروز قبل از اینکه مقابل مدرسه محجوب در خیابان گلخانه حاضر شوم فرزندم. مادر یکی از دانش آموزان مدرسه دیگری در همان منطقه، فرزندم را هل داد و سر دخترم را به زمین زد و وقتی به مدرسه رسیدم، پلیس آن فرد را دستگیر و به کلانتری منتقل کرد. دخترم 9 ساله و دانش آموز کلاس چهارم دبستان است. وی تاکید کرد که حال دخترم خوب است اما بینی او آسیب دیده است و پیگیر درمان او هستیم.

پدر این دانش آموز نیز گفت: درخواست ما از مراجع قضایی برخورد با این خانم دانش آموز خردسال است.

برخی از کاربران مجازی مجروح شدن این دختر بچه را به موضوع حجاب ربط دادند.

دیدگاهتان را بنویسید