توضیحات دادگاه در مورد ضرب و شتم زن مقابل مدرسه: ضارب فرج نبود

توضیحات دادگاه در مورد ضرب و شتم زن مقابل مدرسه: ضارب فرج نبود

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر انتشار تصاویر حمله زن و مردی به فردی در مقابل مدرسه گفت: کمتر از چند ساعت از انتشار این تصاویر می گذرد، دادگاه نظامی تهران رسید و فردی که به زن حمله کرد. وی شناسایی و بازداشت شد و پس از احضار، تفهیم اتهام شد و تحت نظارت قضایی قرار گرفت.

مسعود ستایشی روز سه شنبه در آخرین نشست خبری سال 1401 ضمن گرامیداشت ماه مبارک شعبان و گرامیداشت روز شهید، گزارشی از روند تحقق شعار سال در قوه قضائیه ارائه کرد و اظهار داشت: امسال تمام ظرفیت قوه قضائیه برای استفاده از فرصت های موجود بسیج شد و موانع بر سر راه تولید برداشته شد و با توجه به حمایت از تولید و سرمایه گذاری با کمک فناوری های دانش بنیان اقدامات مناسب در راستای تحقق شعار «تولید»؛ باید «دانش محور و ایجاد شغل» شود.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر انتشار تصاویر حمله زن و مردی به فردی در مقابل مدرسه گفت: کمتر از چند ساعت از انتشار این تصاویر می گذرد، دادگاه نظامی تهران رسید و فردی که به زن حمله کرد. وی شناسایی و بازداشت شد و پس از احضار، تفهیم اتهام و تحت نظارت قضایی قرار گرفت.

ستایشی افزود: تصمیمات سخت و قاطع دادگاه نظامی اتخاذ شد و پرونده هم اکنون در دست بررسی است و با رای نهایی اطلاعات تکمیلی صادر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که فرد مورد اشاره در کدام موسسه عضویت دارد، گفت: این فرد عضو فراژ نبوده است.

ستایشی تصریح کرد: چیزی مبنی بر تشکیل پرونده برای این خانم به دست ما نرسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید