تراکتور، تیم دروازه بان ستاره ایران!

بازگشت او در حالی رقم خورد که شماره یک تراکتور فصل گذشته محمدرضا اخباری بود. کاپیتان تراکتورسازی در پایان لیگ بیست و دوم به پایان قراردادش با شهرپوشان تبریزی رسید تا مذاکره با او برای تمدید قرارداد به چالشی برای هوشنگ نصیرزاده تبدیل شود.

نکته جالب اینکه اخباری و پورحمیدی هر دو در اردوی تیم ملی حضور داشتند.

نکته مهم در مورد پست دروازه بانی تراکتورسازی اما این است که جدا از این دو چهره سرشناس، مدیران باشگاه و پاکو هیومز باید یکی از سه سناریوی ممکن را انتخاب کنند:

* هر دو را ذخیره کنید: در این صورت تراکتورسازی کاملاً گل‌زن خواهد بود و رقابت شدیدی در دروازه این تیم وجود خواهد داشت، اما مشخص نیست ریسک نیمکت‌نشینی را خواهند داشت یا خیر.

* نگهداری اخبار: در این صورت، تراکتور باید یک دروازه‌بان پشتیبان به خدمت بگیرد و همچنین نیوز را برای تمدید قرارداد متقاعد کند.

*حاج پورحمیدی: او با تراکتورسازی قرارداد دارد و نیازی به خرید جدید نخواهد داشت اما تراکتورسازی همچنان به یک دروازه بان ذخیره نیاز دارد.

نکته مهم اینکه در صورت استفاده از دو سناریوی اخیر، تراکتورسازی علاوه بر گزینه های بومی، احسان مرادیان را نیز در لیست خود دارد. مرادیان فصل گذشته دو بازی برای تراکتورسازی انجام داد که در زمان مصدومیتش خبرساز بود.

در صورت تمدید قرارداد مرادیان، تراکتورسازی برای خرید دروازه بان نیازی به صرف سهمیه لیگ برتر نخواهد داشت، اما در عین حال باید دید پاکو هیومز در این باره چه نظری دارد.

به هر حال به نظر می رسد یکی از جالب ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی سرنوشت پست دروازه بانی تراکتورسازی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید