تراکتور دست ستاره های پرسپولیس نیست

تراکتور دست ستاره های پرسپولیس نیست

تراکتورسازی تبریز یکی از تیم هایی بود که زودتر از سایر تیم ها نقل و انتقالات تابستانی را آغاز کرد. تراکتوریها اخیرا با رونمایی همزمان از 4 خرید سرشناس و معروف به شدت وارد بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران شد اما هنوز در این پنجره به تمام الزامات خود عمل نکرده و مسئولان باشگاه همچنان در حال مذاکره با چند بازیکن داخلی و خارجی هستند و آنها را به خدمت بگیرید. پس از توافق

در همین راستا چندی پیش تراکتوری ها با شجاع خلیل زاده به توافق رسیدند و رسما با این مدافع ملی پوش قرارداد امضا کردند. به نظر می رسد پرسپولیس مصمم به قهرمانی، پرسپولیس را رقیب اصلی فصل جدید می داند. بر این اساس ابتدا به لیست یحیی گل محمدی حمله کردند!

عارف رستمی بازیکن فصل گذشته مس کرمان و مهدی حسینی ستاره فصل قبل مس رفسنجان دو بازیکن تراکتورسازی برای فصل جدید خواهند بود که به تازگی با این باشگاه به توافق رسیده اند. این دو بازیکن در لیست نقل و انتقالات یحیی گل محمدی برای پرسپولیس قرار داشتند و قرمزهای تهران به جذب آنها علاقه نشان دادند اما تراکتوری ها در جذب این دو بازیکن پیش قدم شدند و موفق شدند. تراکتوری ها نیز خواهان عقد قرارداد با سیامک نعمتی هستند که احتمال دارد فصل آینده فوتبالش را در تبریز ادامه دهد.

شاید جالب ترین گزینه تراکتوری ها میلاد سرلک، هافبک کلیدی و شماره 10 پرسپولیس باشد! سرلاک یکی از عوامل تاثیرگذار در قهرمانی این تیم در فصل گذشته بود. میلاد سرلک پس از دعوت نشدن به تیم ملی از سوی امیر کالا نویی به یک سفر اروپایی (پاریس) رفت تا کمی استراحت کند. شماره 10 پرسپولیس حالا با پیشنهاد خوبی از سوی تراکتورسازی تبریز روبرو است، هرچند که می خواهد در تیم یحیی گل محمدی بماند.

چندی پیش مدیر برنامه های میلاد سرلک با رضا درویش صحبت کرد و دو طرف به توافق خوبی رسیدند. تا جایی که مدیر برنامه هافبک شماره 10 سرخ ها پس از جدایی به هواداران حاضر در باشگاه تاکید کرد: میلاد در پرسپولیس می ماند. بیانیه ای که تایید می کند مذاکرات به خوبی پیش رفته و مشکل خاصی برای تمدید قرارداد سرلاک وجود ندارد. اما این در حالی مطرح شد که هنوز هیچ تیمی به میلاد سرلک پیشنهادی نداده بود. با این حال اخبار موثق از تمایل پرسپولیس و میلاد سرلک برای ادامه همکاری خبر می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید