ترفند جالب باشگاه فرانسوی برای کار خوب

از نوامبر، پاری سن ژرمن تصمیم گرفت پیراهن بازیکنان را در هر مسابقه به حراج بگذارد و از فروش آنها برای امور خیریه در یک استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی پول جمع کند.

ترفند جالب باشگاه فرانسوی برای کار خوب

در واقع این ترتیب برای اولین بار در دیدار پاری سن ژرمن و اکسر که پاریسی ها با نتیجه پنج بر صفر پیروز شدند، استفاده شد.

قیمت پایه هر پیراهن 199 یورو تعیین شد (قیمت هر پیراهن در فروشگاه های رسمی PSG 113 یورو است) در این حراج پیراهن راموس با قیمت 3419 یورو، پیراهن مارکو وراتی با قیمت 2611، نونو مندز گرانترین پیراهن بود. با تی شرت 2600 و اشرف حکیمی با 1600 یورو در رده بعدی قرار گرفتند.

سپس پی اس جی پیراهن های خود را پس از پیروزی مقابل استراسبورگ و شکست مقابل لنز به حراج گذاشت و پیراهن امباپه بالاترین قیمت پیشنهادی در هر دو بازی بود. پیراهن کیلیان در بازی اول 15017 یورو و در بازی دوم 14083 یورو فروخته شد.

اما بازگشت مسی به تیم پاری سن ژرمن پس از بازگشت از جام جهانی باعث شد لئو رکورد امباپه را مقابل آنجر بشکند. در واقع پیراهن شماره 30 لئو به قیمت 22006 یورو خریداری شد.

البته پاری سن ژرمن تمام درآمد حاصل از فروش این پیراهن ها را صرف امور خیریه می کند و به نظر می رسد هدف آنها صرفا جلب توجه و تبلیغات رسانه ای و البته جمع آوری کمک های خیریه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید