تروریست‌ها قطعا در دستان جان برکفان فراجا گرفتار خواهند شد

وزیر کشور در نامه ای به رئیس پلیس:

وزیر کشور در پیامی به فرمانده کل فاراژ نوشت: تروریست ها و حامیان آنها باید بدانند که در دستان قدرتمند جان بارکفان فاراژ و سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی گرفتار شده و به شدت مجازات خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری موج


در پیام احمد وحیدی به سردار احمد رادان فرمانده معظم کل قوا گفت: برادر گرامی سردار سرتیپ احمد رادان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهادت جمعی از دلیرمردان و بانوان فرج توسط گروهک های تروریستی را تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: فرجه در طول خدمت پرافتخار خود به عنوان ایثار به ملت، شهدای زیادی برای تامین امنیت، آرامش مردم و حفظ حریم این آب و خاک داده است و به همین دلیل فرجه از دست دشمنان ملت عصبانی است. و مورد علاقه ملت است.اعضای ملت خود را حامی و همراه پلیس می دانند.

وزیر کشور وی تصریح کرد: تروریست ها و حامیان آنها باید بدانند که در دستان قدرتمند جان بارکفان فاراژ و سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی گرفتار شده و به اشد مجازات خواهند رسید.

وحیدی در این پیام از خداوند متعال برای این شهدای معزز و خانواده بزرگشان صبر و شکیبایی مسالت کرد.

نیمه شب پنجشنبه – 23 دسامبر – بعد از حمله تروریستی به ایستگاه پلیس راسک در استان سیستان و بلوچستان 11 تن از نیروهای فرج به هلاکت رسیدند و تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند. یکی از این تروریست ها نیز دستگیر شده است.


آیا این خبر مفید بود؟