چرا باید رنج بکشیم و اذیت شویم؟ / گرفتار فولاد هستند و هر طور که می خواهند با ما رفتار می کنند

ساعت: 20:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802298

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: فولاد گرفتار شده و هر طور که می خواهند با تیم ما رفتار می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: می دانیم بازی سختی در پیش داریم. این دیدار هم مثل هر مسابقه دیگری سخت است، مخصوصاً مقابل پرسپولیس که در چند سال اخیر قهرمان لیگ شده است. می دانیم که آنها تیم باکیفیتی هستند و بازیکنان تاثیرگذاری دارند که می توانند در یک لحظه نتیجه مسابقه را تغییر دهند. آنها با دو یا سه بازیکن خودشان می توانند روی هر بازی و هر تیمی تاثیر بگذارند و این کار را برای ما سخت می کند و باید خیلی کم اشتباه کنیم.

وی ادامه داد: برای کسب نتیجه و ضربه زدن به تیم پرسپولیس باید از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنیم. باید شرایط بازی را طوری پیش ببریم که کمترین اشتباه را مرتکب شویم، با تمرکز بازی کنیم و بتوانیم شرایطی را که در زمین داریم برای موفقیت به خوبی انجام دهیم. تیم ما برای این دیدار آماده است، آمادگی خوبی داشتیم. امیدوارم بچه ها فردا با تمرکز بالا خوب کار کنند.

سرمربی فولاد در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه اکرمی هدایت بازی فردا را برعهده داشت که اشتباهات او در بازی فولاد و نساجی باعث شد داور این داور از این داور محروم شود، گفت: این بازی دو سال پیش بود که اشتباهاتی رخ داد. ساخته شده در این مسابقه “این مسابقه تمام شده است و ما به گذشته فکر نمی کنیم. قطعاً داور مسابقه قصد دارد فردا با قضاوت خوب بهترین عملکرد خود را داشته باشد. تنها انتظار ما این است که داور عملکرد خوب و منصفانه از خود نشان دهد. قضاوت کنند تا بتوانند هر دو تیم از بازی لذت ببرند.

نکونام درباره نقل و انتقالات فولاد و موفقیت در جذب بازیکن از لیست خود گفت: من لیست بازیکنان را به باشگاه تحویل دادم و تاکنون موفق به جذب بازیکن نشده ایم اما باشگاه در حال مذاکره است. آقای گرشبسبی و اعضای محترم هیات مدیره تمام تلاش خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر انجام دادند و امیدوارم این اتفاق بیفتد زیرا قبل از آمدن به فولاد با باشگاه صحبت کردم.

وی افزود: در طول فصل و در این مدت در مورد جذب بازیکنان لازم صحبت کردم تا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. ضمن اینکه تیم ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و برای موفقیت باید افراد باکیفیتی جذب کنیم. نتایج همه مسابقات آینده بستگی به شرایطی دارد که در آینده برای ما تعیین می شود.

وی در خصوص درخواست فولاد برای تغییر زمان بازی با پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه بازی استقلال به تعویق افتاده است درخواست کردیم زمان بازی تغییر کند. دو نکته وجود دارد، یکی اینکه ما ساعت 6 بازی می کنیم، مسابقه ساعت 8 تمام می شود و تیم ما ساعت 9 پرواز دارد. چگونه به فرودگاه برویم؟ درخواست اولیه ما قبل از لغو بازی استقلال بود. نکته دوم این است که وقتی بازی استقلال – هواداران به طور کامل لغو شد، دلیل برگزاری بازی در این سردی تهران را در ساعت 18 متوجه نمی شوم.

سرمربی فولاد گفت: چرا بازیکنان هر دو تیم باید سخت کار کنند؟ در ساعت 6 بعد از ظهر دما منفی است. اصلاً دما باید صفر درجه باشد، چرا در یک ساعت که همه بازیکنان و هر دو تیم در حال لذت بردن هستند، بازی نکنیم؟ چرا دوست داریم همدیگر را رنج ببریم و به هم صدمه بزنیم؟ اگر قرار است دلخور شویم باید بگوییم مسابقات ما در اهواز باید ساعت 15 باشد تا تیم ها در گرما بازی کنند!

وی ادامه داد: همه ما می خواهیم از فوتبال لذت ببریم. من نمی دانم سازمان لیگ بر اساس چه دلیلی مسابقه را ساعت 18 می گذارد و آن را تغییر نمی دهد. زمانی که اعلام کردیم زمان بازی خود را تغییر می دهیم، هرگز با ما هماهنگی نکردند. این دومین بار است که اعتراض می کنیم. متاسفانه خوزستانی ها افسرده هستند و امسال تیم فولاد را گرفتار کردند و بعد از 2 فصل با پنجره بسته که نتوانستیم بازیکن بگیریم، حالا هر طور که می خواهند با تیم ما رفتار می کنند.

وی گفت: در چندین مسابقه نامه نوشتیم تا زمان مسابقه را تغییر دهیم و اصلاً به ما احترام نمی گذارند. به نظر می رسد همه چیز عادی است و فولاد تیمی است که هر طور دلش می خواهد رفتار کند و هر طور که می خواهد تصمیم بگیرد. من متوجه بازی ساعت 18 و در این سرما نمی شوم.

وی ادامه داد: ما لیگ انگلیس، آلمان و اسپانیا نیستیم. ما ایران هستیم و خدا را شکر هیچ تیمی حق پخش ندارد. در همه جای دنیا بازی ها در روزها و ساعات خاصی برگزار می شود تا تیم ها با توجه به کیفیت شان دستمزد دریافت کنند. در فوتبال ایران حق پخش وجود ندارد اما اینجا هر طور دلشان می خواهد تصمیم بگیرند تا مسابقات را انجام دهند.

نکونام در پایان گفت: وقتی اعتراض می کنیم تیمی دچار مشکل می شود و می تواند پرواز خود را از دست بدهد و به جای اینکه ساعت 18 بازی را سرد نگه دارد، آن را به ساعت 16 یا 17 تغییر دهید که انگار در ساعت وجود ندارد. همه. «به همین دلیل است. بازیکنان باید در این سرما بازی کنند، برایشان مهم نیست چه اتفاقی می افتد و سلامت بازیکنان به خطر می افتد. امیدوارم تبدیل به یک ایده شود چون واقعا فوتبال و فولاد بیشتر از همه سرکوب شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید