ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس در دربی

در این دیدار حامد لاک پشت دروازه حضور خواهد داشت و با توجه به عملکرد خوب خود در دیدارهای گذشته در ترکیب اصلی سرخپوشان ایفای نقش خواهد کرد.

خط دفاع پرسپولیس در مرکز و در غیاب کاپیتان باتجربه این تیم سیدجلال حسینی باید با فرشاد فرج و علی نعمتی که در دو بازی اخیر در کنار هم بازی کردند و به هماهنگی نسبی دست یافتند، بازی کند.

سعید حقایی در این دیدار مدافع چپ سرخپوشان خواهد بود و مهدی شیری که این روزها از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است در سمت راست بازی خواهد کرد.

دو هافبک دفاعی سرخپوشان در این دیدار میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا هستند. کمال پس از مدتی مصدومیت بالاخره با تلاش کادر پزشکی به دیدار امروز رسید و سرخپوشان به دلیل درخشش در دو دیدار اخیر، یحیی گل محمدی را برای دربی مد نظر دارند.

مهدی ترابی و وحید امیری دو هافبک مهاجم و متمایل این تیم هستند که وظیفه طراحی حملات سرخپوشان را بر عهده دارند.

دو مهاجم پرسپولیس در این دیدار عیسی القطر و امید عالیشاه خواهند بود و مهدی عبدی کار را از روی نیمکت زیر نظر دارد و احتمالا به عنوان ذخیره وارد میدان خواهد شد. در غیاب جلال حسینی، امید عالیشاه نیز کاپیتان پرسپولیس در این دیدار خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی

حامد لک، سعید حقایی، فرشاد فرج، علی نعمتی، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه، عیسی القطر

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی

استقلالی ها در حالی وارد این دیدار می شوند که در چهار بازی اخیر لیگ برتر با تساوی به پایان رسیده اند. فجرسپاسی، گل گهر، نساجی و صنعت نفت آبادان چهار تیمی هستند که پیش از این دیدار مقابل آبی ها به تساوی رسیده اند.

استقلالی ها قبل از ورود به این دیدار تنها یک پله و یک امتیاز با 12 امتیاز از حریف فعلی خود فاصله دارند و عقب افتادن مجیدی در رده بندی حریف سنتی انگیزه ای برای آنها برای پیشی گرفتن از حریف برای صعود به قله خواهد بود.

پس از آخرین تمرین روز گذشته مشخص شد که وریا گفوری نمی تواند تیمش را در این دیدار سرنوشت ساز همراهی کند و در کنار او آرش رضاوند نیز بازیکن مصدوم آبی ها بود که به تمرینات پیوست اما کم خواهد داشت. شانس قرار گرفتن در جدا شدن

به گفته فرهاد مجیدی، در دو دیدار اخیر مقابل نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان، علیرضا رضایی در ترکیب اصلی و در ترکیب آبی ها با حضور رشید مظاهری و سید حسین حسینی حضور داشتند. مجیدی برخلاف انتظار تصمیمی برای استفاده از رضایی در این دیدار حساس ندارد و حسینی باید به خط دروازه بازگردد و در این دیدار حساس شرکت کند.

خط دفاعی استقلال هم در حال تغییر است. استقلال در بازی های قبلی مقابل حریفان مقابل سه حریف قرار گرفته است اما در این دیدار به گفته مجیدی باید چهار مدافع در تیم حضور داشته باشند. در این ترکیب حضور سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در مرکز دفاع و حضور محمد دانشگر در سمت راست به جای وریا گفوری محتمل به نظر می رسد. جعفر سلمانی به احتمال زیاد در سمت چپ بازی خواهد کرد.

احتمالا 4 بازیکن در خط میانی حضور خواهند داشت. امیرحسین حسین زاده و رضا آذری به احتمال زیاد در کنار روزبه چشمی و مهدی مهدی پور بازی خواهند کرد. عدم آمادگی کامل رضاوند برای این دیدار، احتمال جانشینی آذری را بیشتر می کند.

زوج هجومی دو بازیکن خارجی استقلال خواهند بود و در حال حاضر کوین یمگا با سه گل موفق تر از رودی زاستد است و هر دو در اولین تلاش پایتخت برای جلب اعتماد کامل هواداران مشکل خواهند داشت.

به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، رضا آذری، امیرحسین حسین زاده، رودی زستاد و کوین یمگا

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی

دیدگاهتان را بنویسید