تزریق واکسن اجباری است / حفاظت غیر فعال برای کاهش آسیب های کشور از حملات سایبری بسیار مهم است

ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779898

ائمه جمعه و خطبه های نماز جمعه شهرهای مختلف استان کرمانشاه در آئین سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مشکلات مختلف شهر و کشور پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، ائمه جمعه و خطبه های نماز جمعه شهرهای مختلف استان کرمانشاه در آئین سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مشکلات مختلف شهر و کشور می پردازند.


واکسیناسیون اجباری است / افراد نباید واکسیناسیون را به تاخیر بیندازند

حجت الاسلام محمد حجتی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، ضمن توصیه همگان به پرهیز از گناه و معصیت، گفت: قیامت، سعادتشان مستدام و در راه حق و پیرو راه ائمه معصومین (ع) باشد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و جمعی از مسئولان، گفت: ایشان وحدت اسلامی را یک اصل و یک وظیفه قرآنی می دانند. و گفت: ممکن نیست.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: رهبر معظم انقلاب نیز «استیفای حق جهانیت اسلام» و «وحدت مسلمانان» را از مهم ترین واجبات امت اسلامی دانسته و فرمودند که نظام اسلامی. جمهوری در این نگرش وظیفه سنگین تری دارد. وظیفه خود را انجام دهید

حجت الاسلام حجتی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب وحدت مسلمین را واجب و دستور قطعی قرآن خواندند و فرمودند وحدت اسلامی یک امر اصولی است نه تاکتیکی و این هم افزایی باعث تقویت مسلمانان می شود. ای پادشاهی رهبر انقلاب.

امام جمعه موقت کرمانشاه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار همچنین با اشاره به تلاش آمریکا و مربیان آن برای ایجاد شورش در جهان اسلام، انفجارهای ناگوار اخیر در مساجد افغانستان علیه مسلمانان را بیان کردند. و نمازگزاران از جمله این حوادث بودند، دست داعش تمام شده بود و آمریکایی ها به صراحت اعلام کردند که ما داعش را ایجاد کرده ایم.

وی گفت: امروز دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند تا با اتحاد و همبستگی مسلمانان جلوی توطئه های آنان را بگیرد.

حجت الاسلام حجتی گفت: شیعه و سنی باید بر همدیگر برادر باشند تا دشمن نتواند آنها را شکست دهد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به شیوع بیماری عروق کرونر قلب و خطرات این بیماری برای نسل بشر، گفت: مهمترین موضوع در این زمینه رعایت توصیه های بهداشتی و استقبال از طرح واکسیناسیون است و مردم باید واکسیناسیون را به تاخیر نیندازید، زیرا هم برای خود و هم برای دیگران.

حجت الاسلام حجتی تزریق واکسن را واجب دانست و گفت: اگر واکسیناسیون در کشور انجام نمی شد مردم جمهوری اسلامی را مقصر می دانستند در حالی که این واکسن از سراسر دنیا و به هر قیمتی تهیه شده بود و در خدمت مردم بود. مردم استقبال می شود.

وی افزود: افزایش آگاهی مردم نسبت به اهمیت تزریق واکسن تاج یکی از نکات مهمی است که باید مورد توجه اقشار تاثیرگذار جامعه قرار گیرد.


حفاظت غیرفعال برای کاهش آسیب های کشور از حملات سایبری بسیار مهم است

به گزارش بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب اظهار داشت: تقابل جبهه ایمان و جبهه کفار همیشه در طول تاریخ وجود داشته و قرآن کریم بیانگر این است. تقابل این دو جناح در آیات متعدد.

امام جمعه سرپل ذهاب بابیان اینکه تقابل جبهه ایمان و جبهه کفر مستمر است، افزود: در جبهه ایمان پیامبران و مؤمنانی هستند که به دنبال اجرای احکام و احکام دینی در جامعه هستند. و از طرف دیگر مستکبرانی هستند که با سلطه دین بر جامعه مخالفند.

وی اعلام می کند: مستکبران که در برابر انبیای الهی ایستادند، پیامبر قوم خود را بین دو راهی برگزیدند که یا از راه الهی منحرف شدند و آداب و فرهنگ حاکم بر جامعه را پذیرفتند و یا آنان را از سرزمین خود بیرون کردند.

حاطب جمعه از شهرستان اذعان داشت: راه مقابله با مستکبرین قوی شدن و آموزش های لازم هم از نظر نیرو و هم از نظر تجهیزات و ادوات نظامی است.

وی در ادامه با استناد به آیه ای از قرآن کریم، تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید: در مقام جنگ با کافران نیز باید تا می توانید برای ترساندن غذا، اسلحه، اسلحه و سواری آماده شوید. دشمنان و دشمنان خدا آماده شوید.

فاطمی نسب در ادامه به روز پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: پدافند عامل یا دفاع مسلحانه و نظامی کشور بر عهده نیروهای مسلح است اما پدافند غیرعامل به معنای حفاظت و دفاع از کشور بدون توسل به زور و نظامی است. سلاح توسط همه نهادها، سازمان ها و حتی مردم عادی.

امام جمعه این شهر گفت: حفاظت غیرعامل مجموعه اقداماتی است که برای به حداقل رساندن خسارت در صورت وقوع جنگ نظامی، سایبری و الکترونیک انجام می شود.

وی با اشاره به اختلالات اخیر سوخت کشور گفت: رخنه در سیستم سوخت کشور که ظاهرا با حمایت برخی مستکبرین صورت گرفته است، اهمیت تقویت حفاظت غیرعامل در برابر حملات سایبری و حفاظت از زیرساخت های کشور را نشان می دهد. “

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت عروق کرونر جامعه اشاره کرد و گفت: رعایت نکات بهداشتی در کنار واکسیناسیون و عدم حضور در اجتماعات یکی از نیازهای جامعه امروزی برای بهبود وضعیت عروق کرونر شهرستان است که باید رعایت شود. توسط مردم در اسرع وقت از وضعیت قرمز خارج شوید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید