تزکیه در جهت افزایش جمعیت از خواسته های مهم ولی فقیه است

وی به خواسته های سه گانه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: اولین دغدغه و خواسته امام مسلمانان ایجاد تبلیغات برای گفتمان سازی است. و رشد و توسعه را در جامعه ایجاد کند و بتواند نیازها را شامل و تبیین کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: باید خدمات نظام و دستاوردهای نظام اسلامی تبیین شود و حقایق وارونه نشان داده نشود و تصاویر نادرستی از واقعیت های جامعه منتشر شود که مردم را نسبت به آن بدبین کند. هیچ کاری انجام نشده است.

انصاری راد ادامه داد: دشمن با ادبیات خود و استفاده از توانایی های بازوی جنگ، جنگ را علیه خدمات نظام آغاز کرد. آنها موظفند با جهاد روشنگرانه با این هدف مقابله کنند و روشنگری کنند.

وی در پایان به موضوع جمعیت و زاد و ولد اشاره و تصریح کرد: یکی دیگر از دغدغه های مقام معظم رهبری بحث جمعیت و زاد و ولد است. گاهی افسوس می خوریم که عده ای ناآگاه حرف های خلاف شئونات اسلامی و بچه دار شدن می زنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: یکی از مشکلات اساسی امروز ما کم جمعیتی است و در آینده متوجه این مشکلات و موانع خواهیم شد. یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از جامعه نخبگان و تریبون ها فرهنگ سازی افزایش جمعیت و پاسخگویی به این دغدغه رهبری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید