تسکین درد استقلال لیگ برتر فوتبال از نسخه پزشک/

ساعت: 17:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790798

دیدار تیم های فوتبال پیکان و استقلال با برتری آبی پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ تیم های فوتبال پیکان و استقلال در چارچوب هفته نهم از هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت 16 امروز (پنجشنبه 18 آذرماه) در ورزشگاه کارادجا به مصاف هم رفتند.

این دیدار در شرایطی آغاز شد که فرهاد مجیدی به دلیل مصدومیت تعدادی از بازیکنانش مجبور شد تغییراتی را در سیستم و ترکیب آبی پوشان ایجاد کند و همین امر باعث نمایش دیگری از شاگردانش شد. در نیمه اول توپ و میدان در دست شاگردان فرهاد مجیدی بود و استقلالی ها بارها موفق شدند دروازه رقیب خودروساز را تهدید کنند.

نیمه دوم از ابتدا به همین ترتیب آغاز شد. استقلال باز هم از جناحین سعی در نفوذ کرد و باز هم با یک پاس بلند و باز هم درخشش یک مدافع میانی گل دوم محمد دانشگر را به ثمر رساند. آخرین گل را امیر ارسلان مطهری به زیبایی هرچه تمامتر در دروازه سربند پیکان به ثمر رساند که جای سبحان خاقانی را گرفت تا جشن گل های استقلال به پایان برسد.

فلش صفر است
گل:

استقلال 3
گل: سیاوس یزدانی (32) – محمد دانشگر (72) – امیر ارسلان مطهری (85)

ترکیب پیکان: فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین جدی، سامان فلا، بهروز نوروزیه فرد، امیرحسین گلامی، اسماعیل بابای، محمدجواد آزاده، علیرضا کوشکی، محتبی حق دوست، محمدمهدی محبی سلبی.
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یمگا، زبیر نیکونفس، مهدی مهدی پور، امیرحسین حسین زاده، سبحان کاگانی، رودی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید