تشخیص تخلفات خودروسازان؛ 200 کارمند و مشاور از اقوام و دوستان استخدام کنید!

تشخیص تخلفات خودروسازان؛  200 کارمند و مشاور از اقوام و دوستان استخدام کنید!

روز جدید : نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حسابداری مجلس از طریق شرکت های تحقیق و تفحص خودرو، گفت: مدیران شرکت های خودروسازی بیش از 200 کارمند و مشاور را از نزدیکان خود به کار گرفته اند و این رویه نیاز به اصلاح دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص خودروهای ارزان قیمت در کشور گفت: واردات خودروهای خارجی باید در کشور انجام شود چرا که باعث کاهش قیمت و ارتقای کیفیت می شود. خودروها. رقابتی تر خودروسازان داخلی باید بدانند که خودروهای بی کیفیت آنها باعث ورود خودروهای خارجی شده است.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس ادامه داد: نظرات شورای تطبیق، شورای نگهبان، مجلس و دولت بر واردات خودرو برای پوشش کمبود خودرو در کشور است.

نوروزی با بیان اینکه خودروسازان داخلی با افزایش قیمت ها مشکلات خود را حل می کنند خاطرنشان کرد: وزارت صمت باید سایپا، ایران خودرو و سایر شرکت های مرتبط را برای رفع مشکلات به بخش خصوصی واگذار کند.

وی به بدهی سالانه 80 هزار میلیاردی خودروسازان کشور اشاره کرد و گفت: سهامداران عمده خودرو و بخش خصوصی برنامه های مهمی برای این شرکت ها دارند و قول داده اند در صورت خصوصی سازی، بدهی نداشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس گفت: مدیران خودروسازان بیش از 200 کارمند و مشاور از بستگان خود در شرکت ها استخدام کرده اند که این رویه برای انتصابات استخدامی و خانوادگی نیاز به تعدیل دارد.

نوروزی با تاکید بر کاهش قیمت خودروهای داخلی گفت: مدیران و بازنشستگان سابق باید دفاتر مدیریتی را رها کنند و جوانان انقلابی و وفادار را در دست بگیرند چرا که استفساریه مجلس به خودروسازان رای می دهد و قطعا پیگیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید