تشدید نظارت‌ها بر بازار شب یلدا در استان فارس

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اعلام کرد؛

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از اجرای طرح نظارت بر بازار شب یلدا از 30 آذرماه خبر داد و گفت: فعالیت بازرسان اداره کل سومات از روز دوشنبه تشدید می شود.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

مرتضی شریفی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در این خصوص گفت: طبق دستور ابلاغی اتاق اصناف موظف شد بازرسی ها را در آستانه شب یلدا تقویت کند.

وی ضمن تاکید بر نظارت بر کلیه صنایع به ویژه صنایع مختص این روزها مانند میوه فروشی ها، خشکبار، شیرینی، خشکبار و غیره، گفت: نظارت ویژه بر گران فروشی، مسائل بهداشتی و تحویل کالای باکیفیت در حال انجام است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به اینکه دو نمایشگاه در شیراز برای تحویل مستقیم اقلام و کالاهای مورد نیاز در نظر گرفته شده است، افزود: اولین نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی واقع در شهر گلستان خواهد بود. و دومین نمایشگاه در گذر حنار خواهد بود. در حافظیه شیراز واقع شده و در شهرستان ها، اتحادیه ها و اتاق اصناف برنامه ریزی شده و این نمایشگاه ها در سطح استان برگزار می شود.

لازم به ذکر است؛ واحد بازرسی اداره کل صمت به صورت ویژه بر کار واحدهای صنفی و سندیکایی در سراسر استان نظارت دارد تا مردم در صورت مشاهده تخلف صنفی و شکایت مردم از نحوه بازرسی به سامانه 124 شکایت کنند. انجام می شود، می توانند اعتراض خود را در سامانه ثبت نام کنند.



آیا این خبر مفید بود؟