تصمیمات جدید کمیته وضعیت بازیکنان و ابلاغ کمیسیون شکایات / محرومیت زدایی قلعه نویی چگونه متوقف شد؟

ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789715

کمیسیون استیناف در خصوص برکناری باقیمانده سرمربی گل گهر و برکناری این مربی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص تصمیمات جدید این فدراسیون به شرح زیر است:

* کمیسیون استیناف در مورد درخواست امیر گله نوی و سعید الهاوی مبنی بر تعلیق مدت باقیمانده حذف که طی آن امیر گله نوی به مدت 3 ماه از تیمش حذف و 3 میلیارد ریال جریمه نقدی و سعید الهاوی به مدت 2 ماه از تیم همراهش جریمه شد. در صورتي كه در مدت تعليق مرتكب جرم ديگري شود، حكم تعليقي اصلي، علاوه بر مجازات مربوط به جرم جديد، به دستور قوه قضائيه مشترك اجرا خواهد شد.

* با توجه به درخواست رسول طهماسبی بازیکن سابق تیم فوتبال سردار بوکان که به 6 ماه محرومیت از انجام هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتسال ساحلی محکوم شده و برای دومین بار این محرومیت را تعلیق کرده است. محتوای پرونده و مجازات به دلیل نداشتن سابقه کیفری دیگری به استناد ماده 107 و بند. – نیمی از شش ماه تعلیق باقی مانده تعلیق و اجرای نیمی از تعلیق مذکور به مدت یک سال صادر و ابلاغ می شود. این یک رای روشن است.

* قوانین جدید کمیسیون برای تعیین وضعیت بازیکنان؛ ماشین ها به 300 میلیون محکوم شدند

کمیته اساسنامه فدراسیون فوتبال یک باشگاه لیگ برتری و یک باشگاه لیگ برتری را موظف به پرداخت مطالبات بازیکنان سابق خود کرد.

آرای کمیته وضعیت بازیکنان به شرح زیر است:

* با شکایت رضا آذری از باشگاه مهندسی مکانیک مبنی بر درخواست یک میلیارد و 650 میلیون ریال، این باشگاه به پرداخت مبلغ درخواستی و هزینه دادرسی محکوم شد.

* فردین عابدینی با شکایت از باشگاه مهندسی مکانیک مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال را مطالبه کرد که طبق رای کمیته وضعیت بازیکنان، باشگاه به پرداخت این مبلغ به همراه هزینه دادرسی محکوم شد.

* همچنین باشگاه مهندسی مکانیک نیز به دلیل درخواست تجدیدنظر سعید صادقی مبنی بر مطالبه 915 میلیون ریال به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

* باشگاه مس رفسنجان به دلیل شکایت علی پورمحمد مبنی بر درخواست یک میلیارد و 839 میلیون و 240 هزار ریال به پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون ریال محکوم شد.

* محمد زارع گشتی از باشگاه گل ریحان البرز به دلیل الزام به انجام تعهدات شکایت کرد که در نهایت شکایت وی از سوی کمیته وضعیت بازیکنان رد و رد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید