تصمیمی که گل محمدی را ناراحت کرد

طبق قوانین جدید نقل و انتقالات لیگ برتر، هر باشگاه تنها می تواند 19 بازیکن بالای 23 سال را در فهرست خود داشته باشد. مخالفت باشگاه های پرسپولیس، استقلال و سپاهان با تغییر این نظر هم جواب نداد و فعلا همین روند را ادامه می دهند.

تغییر قوانین لیگ برتر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را برای ارائه لیست نهایی بازیکنانش سردرگم کرد. او پس از به خدمت گرفتن محمدحسین کنعانی زادگان، شهاب زاهدی و مسعود ریقی با جدایی عیسی آل کثیر مواجه شده و اکنون به دنبال مهاجمی برای تقویت خط حمله تیمش است.

او با قطع امید از حضور شهریار مغانلو، به دنبال جذب مهاجم خارجی با سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا است اما هنوز گزینه نهایی را اعلام نکرده است. با این حال یحیی چاره ای جز کنار گذاشتن بازیکنان فعلی خود برای خالی کردن لیست پرسپولیس ندارد.

گل محمدی ابتدا تصمیم گرفت وحدت حنان اف را کنار بگذارد اما با توجه به شرایط تیمش حالا قصد دارد فرشاد فرجی را از ترکیب قرمزها حذف کند. او در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات از تیمی از لیگ برتر پیشنهاد داشت اما شرایط مالی خوبی برای ماندن در پرسپولیس نداشت. با این حال فراگی اکنون گزینه ای جدی برای ترک هم تیمی هایش است و باشگاه نیز منتظر دریافت آخرین پیشنهاد برای انتقال او است. در غیر این صورت چاره ای جز فسخ قرارداد آن بازیکن نخواهد داشت.

گل محمدی تا 11 مرداد تصمیم نهایی خود را می گیرد تا این بازیکن خروجی بتواند یک باشگاه لیگ برتری پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید