تصمیم جدید دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان

تصمیم جدید دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان

سخنگوی و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، علی بهادری جهرمی که با استقبال استاندار مرکزی وارد اراک شد، در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: در حوزه تامین اجتماعی، مستمری بگیران و کارگران حداقل دستمزد دارایی هستند. افزایش قابل قبولی در دستمزدها که 57 درصد بالاتر از نرخ تورم است، بخشی از این مشکلات تورمی را در سال های اخیر جبران کرده و می تواند جبران کند.

بازپرداخت کارمندان کمتر بوده و سازمان امور اداری و کار نیز اخیرا با سازمان برنامه و بودجه برای تعدیل افزایش حقوق کارکنان و مستمری بگیران ارتش و روستایی به توافق رسیده که جزئیات آن در حال نهایی شدن است. دستمزدها افزایش می یابد، اما ما به دنبال راه حلی هستیم که با تخصیص منبع مالی مناسب، تورم ایجاد نکنیم.

وی همچنین حضور در میان مردم و کاهش شکاف دولت و ملت را از مهم ترین ویژگی های دولت دکتر رایضی دانست و گفت: این مسیر باید توسط همه مسئولان و در همه سطوح کشور ادامه یابد، بنابراین باید ادامه یابد. می تواند مشکلات کشور را حل کند.

سخنگوی دولت همچنین به موفقیت های حوزه سلامت در کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا اشاره کرد و افزود: این موفقیت حاصل همراهی مردم است.

بهادری جهرمی با ابراز خوشحالی از سفر به استان مرکزی، این استان را مهد نخبگان و بزرگان علمی دانست و گفت: این استان مهد نخبگان و بزرگان علمی است. وی دین کشور را اذعان کرد و گفت: این استان دارای ظرفیت عظیم سرمایه انسانی است و با انشاء الله دولت می تواند با ظرفیت نخبگان و نیروی انسانی و با کمک آنها مشکلات کشور را حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید