تصمیم سوریان برای استعفا جدی است. جای خالیش پر نمیشه


زمان: 12:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906507

آسیب های طولانی مدت این جدایی بر بدن کشتی گیر وارد می شود

سرمربی تیم کشتی فرنگی گفت: تصمیم سوریان برای استعفا بسیار جدی است و متاسفانه جای خالی او را فرد دیگری پر نمی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن رنگرتز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان وی در خصوص قهرمانی تیمی کشتی فرنگی قهرمانی امید قهرمانی جهان گفت: قهرمانی تیمی کشتی فرنگی و رومی تا اینکه بیست و سومین سال حضور کشورمان در جام جهانی 2022 اسپانیا اتفاق بزرگ و خوبی بود. به نظر من این عنوان حاصل تلاش محمد بنا و حمید باوفا در تیم جوانان بود که خوشبختانه با حضور کوتاهم در راس امور امید به این مهم دست یافت. کسب 6 مدال از جمله مدال طلا و کسب عنوان قهرمانی با 37 امتیاز یک عدد جدی بود. در مجموع این مسابقات نشان داد که مبارزات ما پشتوانه های ارزنده ای دارد و با میدان دادن صبورانه به جوانان می توانیم حداکثر بهره را در مسابقات پیش رو ببریم.

وی در ادامه گفت: آنچه در هفته پایانی جام جهانی امید شاهد بودیم سرمربیان تیم ملی بزرگسالان نیز مسئولیت هدایت خود را بر عهده داشتند. با توجه به همپوشانی فنی این سن و این که در طول پروسه این کشتی گیران جوان باید وارد چرخه بزرگسالان شوند. کشورهایی که رقابت تیمی نزدیکی با آنها داشتیم مانند ترکیه و مجارستان، از قبل تیم امید خود را با همین مدل برای مسابقات آماده کرده بودند.

رنجرز درباره کشتی 67 کیلوگرم دانیال سهرابی در رقابت های اسپانیا نوشت: اتفاق خوبی که در تیم کشتی زیر 23 سال افتاد این بود که قهرمانان ما درخشش خوبی داشتند. در 55 کیلوگرم دینامیک دادمرز که به نظر می رسد جای خالی سوریان را بگیرد در 60 کیلوگرم امید آرام در شرایط خاص و در 63 کیلوگرم ایمان محمدی عملکرد بسیار خوبی داشتند.

وی در این خصوص تاکید کرد: هر چه بتوانیم فاصله فنی رزمندگان خود را به قهرمانان خوب قدیمی خود برسانیم، منافع بیشتری در انتظارمان است. ما نمی‌توانیم در همه رقابت‌ها رضایت آزیس کاپیتانی تیم کشتی فرنگی را داشته باشیم و حضور جوانانی مثل دانیال سهرابی نوید روزهای خوبی را در مسابقات آینده به ما می‌دهد.

2175314

وی با استعفای حمید سوریان از نایب رئیسی فدراسیون ادامه داد کشتی وی همچنین خاطرنشان کرد و افزود: ابتدا باید تاکید کنم که رابطه سوریان و علیرضا دبیر بسیار نزدیک و صمیمی و خارج از فضای کاری و اداری است. سوریان در یک سال گذشته بارها به دلیل مشکلات شخصی که ربطی به اداره فدراسیون نداشت، به استعفا فکر کرد.

وی ادامه داد: البته با توجه به رابطه دبیر و سوریان بعید می دانم رئیس فدراسیون با استعفای او موافقت کند و قطعا این موضوع را نخواهد پذیرفت. همانطور که می دانید منشی با ادبیات همیشگی خود خروج سوریان را نپذیرفت، زیرا غیبت سوریان برای کشتی فرنگی و رومی ناخوشایند است.

رنجرز خاطرنشان کرد: امیدوارم سوریان تجدید نظر کند. هنوز روزهای سختی داریم اما او همچنان بر استعفا خود اصرار دارد و تصمیمش جدی است. به همین دلیل از او می خواهم با توجه به مسابقات جهانی و المپیک در کنار ما بماند زیرا حضور او فقط برای کشتی فرنگی و رومی اما برای کل کشتی ما خوبیم. واقعا جای تاسف است. سوریان تمام ذهن و روح خود را در کشتی قرار داده است و افتخارات او گواهی بر این گفته است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و رومی وی در نهایت گفت: از روز اولی که به تیم ملی آمدم اولین صحبتم با سوریان بود و از او خواستم ما را تنها نگذارد. حضور او در بحث های فنی و مدیریتی می تواند به ما کمک کند. ارتباط و تعامل با ایشان لازمه مدیریت و دستگاه اجرایی ما و به عنوان یکی از تمایزات است کشتی دنیا می تواند در بحث های فنی به ما کمک کند. حضور او برای ما فرصت نادری است و متأسفانه نمی توانیم جای خالی او را با شخص دیگری پر کنیم و مطمئناً در دراز مدت به بدن آسیب می زند. کشتی فرنگی و رومی وارد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

رنجرز: مسئولیت نتایج بد در المپیک بر عهده من است/ قطعا چرخه انتخابی در تیم ملی خواهیم داشت.

رنجرز: در باکو فقط از دو ملی پوش استفاده می کنیم/ جام جهانی 2023 برای ما در اولویت است



دیدگاهتان را بنویسید