تصمیم شبانه دولت برای معلمان

تصمیم شبانه دولت برای معلمان

وی به حدود 890 هزار مشمول قانون طبقه بندی معلمان در کشو اشاره و تصریح کرد: تا امروز حدود 40 هزار نفر از معلمان مشمول اعمال این قانون هنوز مدارک خود را در سامانه تشکیل نداده اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: از این آمار مدارک نزدیک به 500 هزار فرهنگی بررسی و تایید شده است.

ستاری فرد افزود: امروز شاهدیم که سه مرکز مرتبط با رتبه بندی شامل مرکز سنجش، مرکز منابع انسانی و مرکز فناوری وزارت آموزش و پرورش با تشکیل تیمی هماهنگ در حال اجرا و نهایی شدن موضوع رتبه بندی معلمان هستند.

وی بیان کرد: مرکز سنجش دوره های آموزشی سنجش را نیز برای مراکز سنجش برگزار می کند تا بتواند دوره ها را بهتر و سریعتر برگزار کند و کار معلمان سنجش با سرعت بیشتری پیگیری شود.

معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری های شخصی وزیر برای رسیدگی به مسائل ارزشیابی معلمان مهر آفرین، تصریح کرد: موضوع معلمان مهر آفرینی که مابه التفاوت غرامت دریافت نکرده اند؛ موضوعی که در این زمینه به دلیل عدم دریافت مابه التفاوت معلمان مهر آفرین است. این موضوع مورد تاکید مقام ارشد وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت و امید است با پیگیری های لازم و حمایت های سازمان برنامه و بودجه این مابه التفاوت به معلمان طرح مهر آفرین پرداخت شود.

ستاری فرد با اشاره به لزوم اجرای فرآیندهای قانونی برای جذب معلم در قالب طرح مهرآفرین خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید سازمان امور اداری و کار، روند رتبه بندی معلمان بر اساس ضوابط و مقررات موجود باید انجام شود. با برگزاری آزمون معلمان طرح مهر آفرین انجام می شود تا مراحل قانونی جذب این افراد طبق ضوابط قانونی باشد.

وی افزود: همکاران مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش و سازمان استخدامی در حال رصد امور هستند تا در اسرع وقت آزمون برگزار و این روند تکمیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید