تصمیم عجیب کی روش روی 2 استقلالی

تصمیم عجیب کی روش روی 2 استقلالی

پس از شکست سنگین انگلیس در بازی رفت، ملی پوشان به طور منظم در اردوی الریان تمرین کردند. کادرفنی تیم ملی سعی کرد در این مدت کوتاه بعد از شکست مقابل انگلیس روی بازیکنان کار ذهنی کند تا با تمرکز کافی و روحیه خوب به مصاف ولز و آمریکا بروند و اتفاقات بازی انگلیس را فراموش کنند. تیم ملی در دومین بازی خود روز جمعه به مصاف ولز می رود که در اولین بازی خود مقابل آمریکا به تساوی دست یافت. گزارشی از حاشیه و اتفاقات پیرامون تیم ملی را در ادامه می خوانید.

شکست زوج طارمی و سردار

در ابتدای آماده سازی تیم ملی بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه شروع به نواختن سپک تاکرا کردند و گروه دیگر زیر نظر کادر فنی با یک ضربه پاسکارا و حرکات مختلف بدن خود را گرم کردند. در گروه 8 نفره که مقابل سپکتاکرا بازی کردند، مهدی طارمی، سردار آزمون، احمد نوراللهی و صادق محرمی در یک تیم و مرتضی پورعلیگنجی، احسان حاج صفی، میلاد محمدی و مجید حسینی در سمت دیگر قرار گرفتند. این دیدار که با گل های زیادی همراه بود در نهایت با شکست تیم سردار و طارمی به پایان رسید.

تغییر در برنامه های کی روش و غیبت ها

تمرین امروز چهارشنبه تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 10:45 انجام شد و ملی پوشان نیم ساعت اول را در سالن بدنسازی مجموعه ورزشی باشگاه الریان تمرین کردند. بازیکنان سپس وارد زمین تمرین شدند تا زیر نظر کارلوس کی روش و دستیارانش برای انجام امور تاکتیکی آماده شوند. علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی همچنان مصدوم در بازی انگلیس در تمرین امروز غایب بود. در ابتدا اعلام شده بود که هیچ یک از اعضای تیم ملی مصاحبه نمی کنند اما ناگهان کارلوس کی روش تصمیم گرفت تا دوباره با رسانه ها صحبت کند تا خبرساز شود. ملی پوشان ایران در ابتدای تمرین به صحبت های کی روش گوش دادند و سپس در دو گروه مختلف تمرین کردند. بازیکنانی چون سردار آزمون، مهدی طارمی، احمد نورالهی، احسان حاج صفی و… سه دروازه بان دیگر ایران به نام های پیام نظام، امیر عابدزاده و سیدحسین حسینی تمرینات ویژه ای را زیر نظر لوپز انجام دادند.

گفتگوی خصوصی کی روش با طارمی و آزمون

کی روش در بخشی از تمرین تیم ملی دقایقی به صورت خصوصی با سردار آزمون و مهدی طارمی صحبت کرد و به آنها توصیه هایی کرد. آزمون که در بازی با انگلیس به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، به احتمال زیاد در دیدار مقابل ولز در ترکیب اصلی تیم ملی حضور خواهد داشت.

بازیکنان تیم ملی از مصاحبه محروم شدند

تمرین ملی پوشان در حالی انجام شد که کادر فنی و اجرایی تیم ملی ایران برخلاف دیدار مقابل انگلیس تصمیم گرفتند تا قبل از بازی مصاحبه ای بین بازیکنان و رسانه ها انجام نشود. تصمیم ناسیونالیست ها برای گفتگو نکردن با رسانه ها، متمرکز نگه داشتن آنها و دوری از حاشیه است. کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران، فردا تنها با یک بازیکن در نشست خبری پیش از بازی با ولز حاضر می شود و هیچ کس دیگری اجازه مصاحبه با رسانه ها را ندارد.

ایران سفید می پوشد

تیم ملی فوتبال ایران اولین پیراهن سفید خود را در دیدار مقابل ولز به تن خواهد کرد. تیم ملی فوتبال ایران برخلاف بازی مقابل انگلیس که در آن قرمز پوشیده بود، مقابل ولز پیراهن سفید خواهد پوشید.

پیراهن های سفید تیم ملی ایران شب گذشته در فرودگاه قطر از گمرک ترخیص شد تا در اختیار ملی پوشان قرار گیرد. تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 13:30 روز جمعه در دومین دیدار خود در جام جهانی قطر به مصاف ولز می رود.

در دیدار بیرانوند و کیروش چه گذشت؟

علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت شدید از بینی در تمرینات تیم ملی غایب بوده و مشخص نیست که در بازی ولز حضور داشته باشد. خود بیرانوند علاقه مند به حضور در این دیدار است اما حضور او منوط به تایید کادر پزشکی تیم ملی و البته حفاظت ویژه است. در همین راستا بیرانوند با کادر پزشکی تیم ملی و کی روش جلسه ای برگزار کرد و حتی در این جلسه به آنها اعلام کرد که می خواهد هر طور شده به میدان برود و تمام عواقب این موضوع را به دوش خواهد کشید. البته کادر پزشکی و کی روش هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته اند و منتظر بررسی های نهایی هستند. نگرانی اصلی کادر پزشکی تیم ملی مصدوم نشدن بیرانوند از ناحیه سر است. به همین دلیل منتظر نتیجه رای م و گرفتن عکس هستند تا ببینند می توانند از علیرضا استفاده کنند یا نه.

اتفاق غیرمنتظره و تصمیم عجیب کی روش در مورد 2 ستاره استقلال

سیدحسین حسینی پس از مصدومیت بیرانوند مقابل انگلیس در دروازه انگلیس قرار گرفت و 6 گل به ثمر رساند. اگرچه به عقیده خیلی ها حسینی در گل های خورده مقصر نبود، اما همانطور که از تمرین تیم ملی مشخص شد، کی روش قصد بازی مجدد با حسینی را ندارد و در صورت عدم بازی بیرانوند مقابل ولز، امیر عابدزاده به میدان می رود. در هدف باشد همچنین شنیده ایم که او دروازه بان دوم تیم ملی برای دیدار مقابل ولز خواهد بود و حسینی کاملا خارج از برنامه کی روش است. همچنین روزبه چشمی نیز شرایط حسینی را تجربه می کند و کی روش با توجه به عملکرد ضعیفش در دیدار مقابل انگلیس، قصد آزادسازی این بازیکن را ندارد و سایر بازیکنان در دیدار مقابل ولز به میدان خواهند رفت. لازم به ذکر است که چسمی و حسینی در تمرین تیم ملی حال و هوای خوبی نداشتند و ناراحتی آنها کاملا مشهود بود.

وسواس قوی کی روش

محل تمرین تیم ملی در اردوی الریان کاملا حصارکشی شده است. کی روش که به این موضوع وسواس دارد، نگران این است که تیم های همگروه ایران از تمرینات تیم ملی جاسوسی کنند. از این رو دستور داد در اردوی تیم ملی خللی ایجاد نشود.

دوحه به رنگ سبز

پس از عملکرد ضعیف ایران، قطر و استرالیا، عربستان به عنوان یکی از نمایندگان آسیا موفق شد آرژانتین را با تمام ستاره هایش شکست دهد و اولین شگفتی جام جهانی را رقم بزند. به همین دلیل است که هواداران عربستان خوشحال ترین مردم قطر هستند و تیم های دیگر را تشویق می کنند. همچنین تقریباً شهر دوحه سبز شده و پرچم عربستان سعودی تقریباً در همه جا به چشم می خورد.

احمد نور روی نیمکت می نشیند؟

یکی از بازیکنانی که در دیدار مقابل انگلیس عملکرد ضعیفی داشت احمد نوراللهی بود. احمد که قبل از جام جهانی مصدومیت شدیدی داشت به جام جهانی راه یافت اما آمادگی لازم را نداشت. احتمال نیمکت نشینی نوراللهی در بازی با ولز نیز وجود دارد اما صددرصد نیست.

دیدگاهتان را بنویسید