رضایت ساپینتو از تصمیم تلخ کی روش مقابل استقلالی ها

رضایت ساپینتو از تصمیم تلخ کی روش مقابل استقلالی ها

استقلالی ها بعد از 5 روز تعطیلی از 25 شهریور (عصر دیروز) دور جدید تمرینات خود را آغاز کردند تا برای بازگشت به مسابقات لیگ برتر آماده شوند.

اولین تمرین استقلال در غیاب 6 ملی پوش ایرانی این تیم یعنی ابوالفضل جلالی، سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد محبی، مهدی قیدی، مهدی مهدی پور و عزیزبک امانوف، ملی پوش ازبکستان اما با حضور محبی، قیدی آغاز شد. و مهدی پور از لیست خارج شدند خروج نهایی مسافران تیم ملی به اتریش اگرچه این اتفاق سرمربی استقلال را ناراحت کرد اما به نوعی رضایت او از نحوه برگزاری تمرینات استقلال را نیز به همراه داشت. چرا که ساپینتو معتقد است حضور کایدی و محبی در تمرینات استقلال تا دو هفته آینده (زمان بازی این تیم مقابل گل گهر سیرجان) می تواند هماهنگی بیشتری بین این دو بوشهری جدید ایجاد کند.

مهدی کایدی و محمد محبی در سال های گذشته بازیکنان باشگاه شاهین جوان بوشهر بوده اند و اکنون در استقلال دوشادوش یکدیگر بازی می کنند. این دو بازیکن در دیدار مقابل نساجی دست به دست هم دادند و توانستند گل سوم استقلال را به ثمر برسانند. فرار مهدی کایدی از سمت چپ و پاس گسترده او محمد محبی را تک به تک با دروازه بان به ارمغان آورد تا او به رقیب مازندرانی ضربه بزند.

همچنین بازگشت مهدی مهدی پور به تمرینات استقلال که در هفته های اخیر افت محسوسی داشته است، شرایطی را فراهم می کند تا سرمربی پرتغالی این بازیکن را بیش از پیش زیر نظر بگیرد. ضمن اینکه در این مدت و تا بازگشت سایر ملی پوشان تمرینات استقلال با جمعیت بیشتری برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید