تصمیم کمیسیون تلفیق برای اعطای بودجه برای آزادی محرومان غیر ارادی


ساعت: 23:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806296

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 از تصمیم این کمیسیون مبنی بر اختصاص 3 هزار ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس در تشریح جلسات عصر این کمیسیون گفت: ارزش افزوده چاپ آگهی های سال آینده رها شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس تبلیغ کالاها و خدمات محلی در روزنامه ها و نشریات در سال 1401 موضوع بند (3) بند (ب) ماده (ب) نبوده است. 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 گفت: اعضای کمیسیون تلفیق بودجه در جلسه امروز برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و کاهش آسیب های اجتماعی به خانواده های آنان به دلیل حضور سرپرست خانواده در زندان گفتند. ، بالغ بر 3000 میلیارد ریال. در بندهای (د) و (ج) ماده 24 قانون بیمه اجباری، خسارات ناشی از تصادفات جاده ای ناشی از وسایل نقلیه به شخص ثالث در اختیار مرکز بازخریدی کشور قرار گرفت.

زارع ادامه داد: همچنین بر اساس تصمیم دیگر این کمیسیون، به وزارت نفت اجازه داده شد تا برای دو مورد از طریق بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام دهد. اول اینکه ساخت واحدهای RCD در پالایشگاه های نفت برای کاهش درصد گوگرد در روغن کوره، هزینه ساخت این واحدها با افزایش درآمدها امکان پذیر است و ثانیاً افزایش درصد میعانات گازی در پالایشگاه های نفت برای کاهش درصد نفت در پالایشگاه های نفت که باید انجام شود.

وی گفت: با موافقت اعضای کمیته تلفیق بودجه سال آینده، دولت از طریق سازمان انرژی اتمی و همکاری اتمی و رایزنی‌های وزارتخانه‌های نیرو، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و علوم، تحقیقات و تحقیقات متعهد شد. فن‌آوری و سایر سازمان‌ها. «رهبران دولتی خصوصی و انجمن‌های علمی مرتبط سند و نقشه راه جامعی برای توسعه صنعت هسته‌ای کشور در افق 20 ساله در حوزه‌های صنعت هسته‌ای مانند انرژی هسته‌ای (شکافت و همجوشی) ارائه می‌کنند. و سایر رویکردها)، اجرای تشعشعات، پزشکی هسته ای، کشاورزی هسته ای و سایر حوزه های صنعت اصلی تدوین و حداکثر تا شهریور 1401 برای تصویب آن اقدام قانونی لازم را انجام داد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، وزارت نیرو موظف شد میانگین قیمت برق عرضه شده به فولاد، آلومینیوم، مس، فلزات اساسی و کانی های فلزی، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها را افزایش دهد. قیمت برق از محاسبه و دریافت نیروگاه ها با قرارداد تبدیل انرژی و واریز وجوه ناشی از افزایش قیمت برق در این صنایع به حساب شرکت توانیر از خزانه داری کل کشور.

زارع تاکید کرد: به منظور کاهش هزینه های دستگاه قضایی از طریق بهره وری، پیشگیری از وقوع جرم و دادرسی و دادرسی الکترونیکی، محورهای اطلاعاتی در سازوکارها و اجرای قوه قضاییه شناسایی شده است.

وی گفت: کمیسیون تلفیق بودجه همچنین به وزارت نیرو دستور داده است که به منظور توسعه ظرفیت انرژی های تجدیدپذیر، هزینه تعویض و انتقال برق را به صاحبان واحدهای انرژی تجدیدپذیر و هسته ای کاهش دهد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 تاکید کرد: از سازمان نظام مالی کشور، ریالی تسهیلات تکلیفی از طریق بانک های موجود با ضمانت وزارت نفت شرکت توانیر و شرکت های تابعه آن برای تامین برق چاه های کشاورزی پرداخت شود.

گفتنی است این مصوبات در صورت تصویب در جلسه علنی مجلس برای تبدیل شدن به قانون باید به تصویب هیات امنا برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید