مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه برای تسهیل فروش خودرو به جانبازان بالای 25 درصد


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805480

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 جزئیات تصمیم کمیسیون برای تسهیل بیش از 25 درصدی فروش خودرو به جانبازان را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس در تشریح مصوبات این کمیسیون گفت: در شرکت های سهامی عام این طرح از طریق بازار سرمایه انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین با گذشت چهار ماه از اجرای این قانون، مجوز کلیه معادن تعطیلی که بیش از یک سال از تعطیلی آنها می گذرد به طور خودکار باطل می شود و گزارش آن باید ظرف مدت شش ماه به کمیسیون صنعت و معدن مجلس گزارش شود. آيين‌نامه‌هاي اين بند بايد ظرف مدت يك ماه به پيشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و تصويب شوراي عالي بورس تدوين و اجرا شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 تاکید کرد: یک سال پس از دریافت صورت وضعیت مصوب از سازمان توسعه تجارت.

زارع گفت: در مورد طرح هایی که به عنوان اعتبار تامین کننده اجرا می شود، تعهد ارزی پس از تحویل نهایی طرح با تایید سازمان توسعه تجارت انجام می شود. از روش های قابل قبول از جمله فروش در سیستم های وارداتی در مقابل صادرات استفاده کنید.

وی ادامه داد: در جریان رسیدگی به قسمت هزینه ای لایحه بودجه سال آینده، نمایندگان کمیته مشترک بنا به پیشنهاد کمیته فرهنگی، وزارت صنعت، معدن و تجارت را از طریق شرکت های خودروسازی ایران خودرو مکلف کردند. و سایپا برای تولید محصولات ملی خود. فروش خودرو به جانبازان بالای 25 درصد با محدودیت جسمی و حرکتی، جانبازان 50 درصد تا 70 درصد و فرزندان شاهد با ارائه اقساط 5 ساله و کارمزد 4 درصد به بنیاد شهید و امور ایثارگران.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 گفت: سازوکار بیع متقابل با مشارکت بخش غیردولتی تخصیص منابع آب اعم از آب یا پساب معادل صرفه جویی با اصلاح شبکه های توزیع به سرمایه گذار و محل مصرف برای مصارف صنعتی. .

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید