وام ازدواج با مصوبه کمیسیون تلفیق ۱۲۰ میلیون تن بود


ساعت: 12:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806731

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با تصویب این کمیته، وام ازدواج سال آینده برای هر زوج ۱۲۰ میلیون تن تعیین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب اعضای کمیسیون تلفیق وام ازدواج برای سال آینده برای هر زوج ۱۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه وام ازدواج برای افراد زیر 23 سال 150 میلیون تن خواهد بود.

زارع گفت: وام ازدواج 120 میلیونی برای کسانی که از 10 فروردین 97 ازدواج کرده اند تا 1401 بوده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: همچنین با تصویب این کمیته، هدیه فرزند اول 15 میلیون تومان، فرزند دوم 25 میلیون تومان، فرزند سوم 35 میلیون تومان و پس از چهارمین هدیه تعیین شده است. فرزند 45 میلیون تومان و برای فرزند پنجم و بیش از 50 میلیون تومان.

زارع گفت: همچنین با تصویب کمیسیون تلفیق، سال آینده 20 میلیارد تن فولاد در اختیار کمیته امداد و 7 میلیارد تن در اختیار سازمان بهزیستی قرار می گیرد تا صرف اشتغالزایی شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: همچنین اعضای کمیسیون تلفیق به بانک مرکزی دستور داده اند 200 هزار میلیارد تن از منابع قرض الحسنه جاری و سپرده های قرض الحسنه برای وام های اشتغال خرد و ازدواج را توزیع کند.

زارع خاطرنشان کرد: در مورد سایر وام های کاری نیز طبق مصوبه شورای برنامه ریزی استان این وام ها اعطا می شود.

وی افزود: کار لایحه بودجه 1401 تا چهارشنبه هفته جاری در کمیسیون تلفیق به پایان می رسد و از اوایل اسفندماه کار روی این لایحه در مجلس آغاز می شود. تنها مانده ردیف های بودجه که در جلسه هیئت مدیره کمیته مشترک انجام خواهد شد، باقی مانده است.

ادامه دارد ….

دیدگاهتان را بنویسید