ورود غیر ارادی به فضای مجازی خانواده ها را غرق می کند


ساعت: 17:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839827

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی کنترل فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: هر تلفن همراهی می تواند مانند بمب خطرناک باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز عصر چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه همایش فعالان مجازی شهرستان بویراحمد در سالن اجتماعات سپاه شهرستان بهمئی برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در همایش سواد رسانه ای فعالان فضای مجازی این شهرستان با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: امروز اگر سواد رسانه ای در فضای مجازی وجود نداشته باشد، سواد رسانه ای در این فضا خطرناک است. منطقه، منطقه ضروری و مهم است.”

گلم نژاد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این موضوع تمرکز دارند، گفت: دشمن در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به کشور در جنگ خطرناک و نرم است و هر کم اهمیتی برای این فضا می تواند خطرناک باشد.

وی خاطرنشان کرد: انحراف در فضای مجازی می تواند خانه به خانه باشد و با توجه به اینکه این مقوله بدون مرز است باید به دنبال آموزش سواد رسانه ای باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی کنترل فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: هر تلفن همراهی می تواند مانند بمب خطرناک باشد.

رئیس مجمع فعالان فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه ویژه ای به فضای مجازی دارند و همه باید به این موضوع رسیدگی کنیم.


42123b74 e32f 472c 81a9 546080c49c76 خبر خاکستری

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی خاطرنشان کرد: فضای مجازی فضای پیچیده و بسیار خطرناکی است که اگر ناخودآگاه وارد آن شویم غرق می شویم و حتی سلامت خود را تحت تاثیر قرار می دهیم.

محمود محمدی بر ضرورت آگاهی و سواد رسانه ای در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: والدین باید مراقب فضای مجازی باشند و اجازه ندهند فرزندانشان در این کویر خطرناک تنها بمانند.

این کارشناس فضای مجازی و رسانه گفت: اگر در فضای مجازی خودمراقبتی و مراقبت های دیگری وجود نداشته باشد، قطعا می تواند برای جامعه و خانواده خطرناک و سمی باشد.


52ab675a 0c2f 4d64 ac03 0f2bfcdb9a8c خبر خاکستری

محمد با اشاره به تحرکات منافقین و دشمن در این منطقه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران با اغتشاشات مختلف گفت:

وی به وحدت، خود مراقبتی و سواد رسانه ای مقابله با دشمن در این فضا اشاره کرد و گفت: دشمن از ناآگاهی مردم سوء استفاده می کند و ممکن است این موضوع به ما ضربه بزند.

رئیس مجمع فعالان فضای مجازی استان گفت: کشور نیازمند حفاظت از فضای مجازی است و دشمن از وضعیت این حوزه آگاه است و گاهی با شایعه پراکنی حتی بر وضعیت اقتصادی و ارزش های مردم تأثیر می گذارد. “


a361a8e3 1704 4848 b979 b122f533b39e خبر خاکستری

وی گفت: دشمن از کانال هایی برای شایعه پراکنی در فضای مجازی استفاده می کند و به مصداق آمدنیوز در صدد برهم زدن امنیت کشور است، اما جوانان ایرانی با تجربه و توانمندی های خود اجازه انتشار لجن و بدخواهی را نمی دهند و در امان هستند. “آنها انجام می دهند.

محمدی با اشاره به قانون فضای مجازی در آمریکا گفت: ایران یکی از زشت ترین کشورها در فضای مجازی است و دشمن نمی خواهد این فضا در کشور ما حفاظت و قانونی شود تا بتواند به راحتی به شورش و منفعت بپردازد. “


e214c978 ab84 4edc 8b38 b2fa5ed6664b خبر خاکستری

وی تاکید کرد: در صورت اجرای طرح حفاظت از فضای مجازی می تواند ده ها برابر بیشتر برای جوانان ایجاد شغل کند.

وی به امکانات مفید استفاده از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: اگر با سواد و آگاهی وارد شویم می توانیم از آن بهره ببریم اما اگر بدون آگاهی وارد شویم می تواند به ما ضربه بزند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید