تصمیم گرفتیم از گاردهای عمانی استفاده کنیم

ساعت: 18:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793696

سرمربیان تیم های فوتبال مس و تراکتورسازی در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زونیمیر سولدو پس از شکست تراکتورسازی مقابل کوپر رفسنجان در جام حذفی گفت: بازی بسیار خوبی بود و در 120 دقیقه به خوبی تیم حریف را کنترل کردیم و چنین موقعیتی را به آنها ندادیم. در نیمه اول موقعیت خوبی داشتیم که شوت شد و در ادامه هم خوب بودیم. در مجموع بازی که روی پنالتی کشیده شد شانس مساوی برای برد دارد این بار به نفع مس.

وی درباره عملکرد سینوسی تراکتورسازی گفت: این سوال بارها مطرح شده است. تیم ما آمادگی خوبی نداشت و فصل را خوب شروع نکرد. 7، 28 بازیکن خوب فصل گذشته رفتند و به عنوان جایگزین خوب جذب نشدند. فشردگی رقابت ها نیز آزاردهنده است و وقت کافی برای کار کردن نداریم. 4 روز دیگر باید مسابقه دهیم و فصل سختی در پیش داریم. جوانانی که آنجا هستند خوب کار می کنند و این کیفیت آنهاست.

این داور در مورد داور گفت: توپ به بازیکن حریف برخورد کرد و داور صددرصد پنالتی را از ما اجرا نکرد اما نمی خواهم بیشتر در این باره توضیح دهم.

سولدو در مورد عملکرد بازیکنانش گفت: بچه های ما در میانه زمین کاری را که ما می خواستیم انجام دادند و من نمی توانم کاری انجام دهم. باز هم پنالتی یک شانس است و هر تیمی که بهتر می برد و شانس دارد برنده می شود. البته آمادگی ذهنی نیز مهم است.

محمد ربیع پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی در جام حذفی گفت: این دو تیم در کمتر از دو هفته دو بازی بسیار خوب و باکیفیت و بدون حاشیه انجام دادند. بچه های ما امروز سخت کار می کنند. در نیمه اول تراکتور از ما بهتر بود، اما در نیمه دوم و حتی نیمه دوم بهتر بودیم و فرصت داشتیم. امروز به دلایل مختلف بازیکن نداشتیم و نسبت به بازی قبلی با تراکتور 6 تغییر کردیم.

وی ادامه داد: خوشحالم از همان ابتدا با بچه هایی بازی کردیم که 5 نفرشان زیر 21 سال بودند و خیلی خوب کار کردند و این می تواند نوید روزهای خوبی را بدهد و فائز در ضربات پنالتی هم عملکرد خوبی داشت.

سرمربی مس تراکتورسازی گفت: پیشرفت آنها نسبت به دو هفته قبل بهتر شده است و من برای این تیم احترام زیادی قائل هستم.

ربی در خصوص تعویض گل گفت: فائز در ضربات پنالتی دروازه بان بود و دو پنالتی خوب در جام عرب گرفت و ورود او به محوطه جریمه تشخیص فنی بود.

سرمربی رفسنجان کپر با اشاره به کمبود زمان بین بازی ها گفت: 4 روز پیش در شیراز بازی کردیم و امروز به تبریز آمدیم و باید سه روز دیگر در خانه بازی کنیم اما حریف آینده ما یک بازی دیگر دارد. روز تعطیل. . بهتر بود همه بازی ها سر وقت برگزار می شد و عدالت رعایت می شد. باید به رفسنج برگردیم و سه روز دیگر بازی کنیم. در مجموع این پیروزی را به کارگران مس رفسنج تقدیم می کنم.

وی در خصوص داوری و برخورد توپ به بازیکن مس در دقیقه 88 گفت: این صحنه را به دلیل دور بودن ندیدم اما برکی عرب داور خوبی است، یکی دو گله داریم. او در همان صحنه به بازیکن ما کارت داد نه آنها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید