تصویب طرح تشکیل ستاد استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884438

طرح تشکیل ستاد استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک تصویب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صد و نود و دومین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز به ریاست خسروی وفا به صورت حضوری و از طریق وبینار برگزار شد.

در این جلسه طرح تشکیل ستاد استعدادیابی شامل برگزاری جشنواره های استعدادیابی، مسابقات جوانان و فعالیت های مربوطه توسط دکتر غفور کارگری نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک ارائه و مورد تایید اعضا قرار گرفت.

دکتر کارگری با تاکید بر ضرورت و اهمیت مقوله استعدادیابی، بر تشکیل ساختاری برای این منظور و محوریت کمیته ملی پارالمپیک تاکید کرد و پیشنهاد کرد جلسات آن به صورت ماهانه و به ریاست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شود. کمیته کمیته و بخشهای مختلف کمیته و فدراسیون های تابعه از فنی، حقوقی، امور استانها و نایب رئیس بانوان و آقایان و نهادهای ذیربط در آن حضور دارند.

از دیگر موارد مصوب در این جلسه، تایید اعضای خبره کمیته ملی پارالمپیک بود.

بر اساس بند «ت» اصل 8 قانون اساسی، پنج نفر از کارشناسان ورزشی که حداقل دو نفر از آنها باید زن باشند در مجمع حضور دارند که در حال حاضر خانم‌ها مشرف جوادی، طاهریان، الا کرمی و صفرزاده و سید باقری با حضور در مجلس هستند. در جلسه کمیته حضور دارند و حضور مجدد آنها تایید شد.

همچنین طبق بند «ح» ماده 8 اساسنامه، چهار عضو ایرانی مجامع بین المللی نیز باید در جلسه کمیسیون حضور یابند که حضور مجدد آقای نجفی (کلاس بین الملل IBSA) واعظ موسوی است. (عضو هیئت اجرایی INAS)، رضایی (نایب رئیس پاراوالیبال آسیا و اقیانوسیه) و خانم شکوهی (عضو هیئت اجرایی IWAS) مورد تایید اعضای هیئت اجرایی قرار گرفتند.

در نهایت آیین نامه کمیسیون نشر به تصویب رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید