تظاهرات گسترده آلمانی ها علیه سیاست انرژی دولت


ساعت: 01:21
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902012

چندین هزار نفر روز شنبه در واکنش به فراخوان حزب آلترناتیو برای آلمان در اعتراض به سیاست انرژی دولت اولاف شولز، صدراعظم آلمان، در مرکز برلین تظاهرات کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رادیو و تلویزیون؛ چندین هزار نفر روز شنبه در پاسخ به فراخوان حزب راست افراطی آلترناتیو برای آلمان (AFD) در مرکز برلین تظاهرات کردند و در اعتراض به سیاست انرژی دولت اولاف شولز صدراعظم آلمان اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، پلیس اعلام کرد: نزدیک به هشت هزار تظاهرکننده با شعار امنیت انرژی و حفاظت از کشور در برابر تورم و شعار “اول کشور ما” در نزدیکی بوندستاگ و دروازه براندنبورگ راهپیمایی کردند.

حزب راست افراطی آلترناتیو برای آلمان در تلاش است تا به عدم محبوبیت فزاینده دولت شولز در بحبوحه افزایش قیمت انرژی و تهدید کمبود گاز دامن بزند.

تظاهرکنندگان که برخی از آنها پرچم های آلمان، پرچم های روسیه و پرچم های سیاه، سفید و قرمز را که نماد راست افراطی آلمان بود به اهتزاز در می آوردند، شعار ما مردم را سر دادند. (رابرت) هابک باید برود. روبرت هاوبک وزیر اقتصاد آلمان است. تظاهرکنندگان همچنین به ارسال سلاح های غربی به اوکراین اعتراض کردند.

دیدگاهتان را بنویسید