تظاهرات یمن در صنعا و صعده/ تاکید بر حمایت فلسطین


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843477

هزاران نفر از مردم یمن روز جمعه همزمان با سالروز مبارزه با استکبار موسوم به یوم السرحا در استان های صنعا و صعده تظاهرات گسترده ای برگزار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المسیره، هزاران یمنی روز جمعه همزمان با سالروز مبارزه با استکبار موسوم به «یوم السرحا» در استان های صنعا و صعده تظاهرات گسترده ای برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در تظاهرات صعده با صدور بیانیه ای اعلام کردند: اعلام بسیج عمومی علیه دشمنان خدا و اسلام وظیفه و مسئولیت دینی امت اسلامی است.

در این بیانیه آمده است: به متجاوزان سعودی و آمریکایی هشدار می دهیم که به تجاوزات نظامی خود علیه یمن ادامه ندهند. در اینجا مجدداً تأکید می کنیم که یمن کشوری با افتخار، عزت و استقلال باقی خواهد ماند.

در این بیانیه همچنین عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی اقدامی خطرناک است. این عمل فقط به نفع دشمنان خداست.

شرکت کنندگان در تظاهرات صعده افزودند: ما بر موضع خود در حمایت از مردم فلسطین تاکید می کنیم. مردم یمن در کنار فلسطینیان مظلوم خواهند ایستاد. ملت یمن به حمایت از محور مقاومت و راه جهاد و جهاد ادامه می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید