تعدادی از مدیران اداره منابع طبیعی تهران به اتهام اخذ رشوه دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب تهران از بازداشت تعدادی از مدیران اداره منابع طبیعی و آب استان تهران به اتهام ارتشا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج


علی صالحی دادستان تهران با اشاره به اقدامات دادسرای تهران در خصوص زمین خواری اظهار داشت: بر اساس گزارش تحقیق و تفحص از ناحیه 37 تهران تعدادی از مدیران ادارات منابع طبیعی و حوضه تهران برای برخی افراد با انجام روش هایی مانند اصلاح هندسی حذف اراضی ملی و دریافت رشوه برای آن اعلام می شود.

وی افزود: یکی از مصادیق اقدامات این افراد در خصوص ملکی به مساحت 11 هکتار در منطقه وردیچ استان تهران است که فردی با اعمال نفوذ و رشوه به ماموران اداره منابع طبیعی معافیت ها را اعلام کرد. این ملک “

دادستان تهران وی بیان کرد: تعدادی از مدیران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران پنجم آبان ماه سال جاری دستگیر شدند. همچنین بر اساس گزارش ضابط قضایی، بازرس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران نیز به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد.

صالحی بیان کرد: یک فقره چک از اداره منابع طبیعی استان تهران متعلق به یکی از مددجویان و زمین خواران، سکه بهار آزادی، دلار و یورو کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان در اعترافات خود به دریافت رشوه اعتراف کردند افزود: متهمان با صدور قرار کیفری روانه زندان شدند.

صالحی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم زمینی به مساحت 7 تا 8 هکتار از اراضی شهرستان ملارد را با استفاده از گزارش کارشناسی جعلی و یک واحد آپارتمان به متراژ 130 متر مربع در سعادت آباد خریداری کرده است. مساحت از همسر یکی از متهمان و قیمت آن به دلار پرداخت شده است. این موضوعات نیز در دادسرای تهران در دست بررسی است و رسیدگی به پرونده در حال تکمیل است.



آیا این خبر مفید بود؟