تعطیلات جالب پرسپولیس بعد از گل

تعطیلات جالب پرسپولیس بعد از گل

سرخپوشان پایتخت مقابل نفت مسجدسلیمان به برتری رسیدند اما در میان حملات متعدد این تیم، ضربه مهدی عبدی از دروازه علی محسن زاده دروازه بان سابق سرخپوشان گذشت و در نهایت پرسپولیس با کسب سه امتیاز شیرین این دیدار، دوم شد. جدول . . پیدا شد.

عبدی که در دیدار با نساج به عنوان آقای گل سه امتیاز مهم را برای شاگردان گل محمدی به دست آورد، پس از این گل به همراه میلاد سرلک که در ایجاد موقعیت نقش داشتند و سایر هم تیمی ها مقابل دوربین ها به شادی پرداختند. راه اندازی کرد اما ممکن است سازمان لیگ گلی را به نام او ثبت نکند.

پاس مهدی ترابی در درگیری به عبدی رسید و ضربه این بازیکن به سمت دروازه رفت که اگر به محسن زاده نمی رسید توپ داخل دروازه نبود و راهی اوت می شد. طبق قوانین فیفا، اگرچه توپ به بازیکن حریف برخورد می کند، اما زمانی که ضربه در چارچوب باشد، گل از طرف مهاجم به ثمر می رسد که در این صحنه به نظر نمی رسد.

از این رو احتمالا این گل سه امتیازی از طرف محسن زاده دروازه بان نفت مسجد سلیمان به ثمر می رسد اما به هر حال سرخپوشان موفق شدند با این گل عجیب جشن بگیرند که قبل از دربی به آن نیاز مبرم داشتند.

نکته جالب در چارچوب شادی سرخپوشان در پایان هفته هفتم حضور سیامک نعمتی که چند هفته به دلیل مصدومیت از دست داد و همچنین کمال کامیابی نیا که با نوار به ایفای نقش می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید