تعطیلی روز پنجشنبه البرز منوط به تصویب مجلس / لزوم رفع نارضایتی مشتریان


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910586

حدادپور گفت: مکاتبات استانداران با وزارت کشور دولت را بر آن داشت تا روز پنجشنبه طرح تعطیلی را اجرایی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاوه حدادپور معاون توسعه عمرانی استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: تهران تنها شهری است که طرح تعطیلی پنج شنبه را در کشور اجرا می کند.

حدادپور افزود: استان البرز با توجه به همجواری و تشابه پرونده ها به پایتخت، تعطیلی روز پنجشنبه را به عنوان درخواست کلی مسئولان و دستگاه های اجرایی مطرح کرد.

وی بیان کرد: 10 سال پیش طرح تعطیلی در البرز اجرا شد که با رای دیوان عدالت اداری لغو شد و همین امر باعث شد تا روز پنجشنبه برخی استان ها تعطیل شوند.

حدادپور با اشاره به نارضایتی مشتریان و کارکنان از تعطیلی روز پنجشنبه در برخی استان ها، تصریح کرد: ساعت کاری مردم 44 ساعت در هفته است و باید به 6 روز تعدیل شود.

وی گفت: با مصوبه مجلس ممکن است روزهای کاری از 6 به 5 روز افزایش یابد که با مکاتبات استانداران با وزارت کشور، دولت طرح تعطیلی روز پنجشنبه را آغاز کرده است.

حدادپور خدمت به مردم و آرامش خاطر را از پیامدهای مثبت طرح مذکور می داند و می افزاید: افزایش بهره وری کارکنان و رضایت مشتریان از دیگر ثمرات جشن پنجشنبه است.

وی گفت: افزایش ساعات کار در روز از شنبه تا چهارشنبه باعث می شود مردم به کار خود فکر کنند و لایحه دولت در این باره به تصویب هیئت وزیران رسیده است.

حدادپور تصریح کرد: رویکرد مجلس مثبت است و در صورت تصویب اجرایی می شود، 70 درصد کشورهای دنیا در هفته دو روز تعطیل دارند و نتیجه مثبتی دارد.

وی گفت: روابط کارخانه ها و بنگاه های اقتصادی دو روز در هفته به دلیل تعطیلی سایر کشورها با مشکل مواجه است و باید با گذشت زمان این روند تعطیلات اصلاح شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید