تعویق بازنشستگی معلمان تا سن 65 سالگی

تعویق بازنشستگی معلمان تا سن 65 سالگی

روز جدید در بودجه 1401، وزارت آموزش و پرورش این حق را دارد که در پایان هر سال تحصیلی، کتاب‌های درسی، بروشورها و مجلات استفاده‌شده را جمع‌آوری و از طریق مکانیسم‌های تشویقی و از طریق مدارس سراسر کشور به فروش برساند.

متن لایحه بودجه 1401 کشور امروز یکشنبه 21 آذر 1400 منتشر شد.

بند بودجه سال آینده وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است:

بر اساس ماده 11 قانون تنظیم مقررات مالی، اداری و جنبی وزارت آموزش و پرورش، شرکت های دولتی می توانند حداکثر تا یک درصد از درآمد شرکت ها و سود خالص بانک ها و مؤسسات غیرانتفاعی غیرانتفاعی را برای توسعه هزینه کنند. عدالت آموزشی با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش

دولت حق دارد 20000 میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی برای ساخت، تکمیل و تجهیز اماکن آموزشی، پرورشی و ورزشی وزارت آموزش و پرورش (سازمان نوسازی و توسعه مدارس) و دانشگاه فرهنگیان منتشر کند. این اوراق در خارج از سقف ارائه شده در جدول 4 هنر هستند. ماده 7 قانون برنامه ششم توسعه و بر اساس ابلاغیه برای وام های صادره و توزیع استفاده می شود.

معافیت مالیاتی برای فعالیت های مربوط به انتشار شهریه تنها تا سقف 2 میلیارد ریال در سال قابل اعمال بوده و پس از آن مشمول مالیات به نرخ هنر می شود. 105 یا هنر. ماده 131 قانون مالیاتهای مستقیم حسب مورد. شاید.

وزارت آموزش و پرورش حق دارد در پایان هر سال تحصیلی از طریق سازوکارهای تشویقی و از طریق مدارس سراسر کشور کتب درسی، بروشورها و مجلات استفاده‌شده را جمع‌آوری و به فروش برساند و عواید حاصله به خزانه‌داری سراسر کشور توزیع شود. پس از معاوضه تفاهم نامه با سازمان برنامه ریزی بودجه کشور، وجوه سپرده صرف پرداخت سرانه به مدارس مربوطه و تهیه کتاب های درسی رایگان در مناطق محروم می شود.

وزارت آموزش و پرورش حق دارد در صورت موافقت معلمان بازنشستگی معلمان دارای مدرک لیسانس و بالاتر را تا سن 65 سالگی به تعویق بیندازد.

در جدول تبصره 14، 100 میلیارد تن اعتبار برای اجرای معافیت مدارس از پرداخت آب، برق و گاز لحاظ شده است.

850 میلیارد تن یارانه شیر مدارس در نظر گرفته شده است.

275 میلیارد تن یارانه کتاب درسی شامل می شود.

جدول مربوط به دستگاه های اجرایی موضوع تبصره 18 و محورهای اصلی برنامه های افزایش تولید، ایجاد و تثبیت اشتغال است. وزارت آموزش و پرورش موظف به ارتقای کمی و کیفی آموزش فنی و حرفه ای دانش آموزان و توسعه زیرساخت های آموزش در فضای مجازی است.

دیدگاهتان را بنویسید