تعویق مسابقات بوکس قهرمانی آسیا به دلیل انصراف تیممان/ به دنبال ایجاد اردوی مشترک با کشورهای همسایه هستیم.


ساعت: 17:32
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821329

تا مسابقات قهرمانی آسیا اردوهای منظمی را برگزار خواهیم کرد

سرمربی تیم بوکس نونهالان کشور به ما گفت: به تعویق افتادن چند ماهه مسابقات قهرمانی بوکس نهال آسیا منجر به تغییر سن برخی از بوکسورهای ما شد و به همین دلیل کنار رفتیم و نفرات جدیدی اضافه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، تیم ملی بوکس کشورمان با حضور 36 بوکسور از 12 استان از 26 فروردین لغایت 1 اردیبهشت ماه در شیراز برگزار می شود.

سینا بلانش سرمربی تیم بوکس نونهالان کشورمان با اشاره به برگزاری این اردو گفت: مرحله جدید این اردو که در استان فارس برگزار می شود در ادامه مسابقات انتخابی است که در کاسرون شهریورماه سال گذشته با حضور 30 ​​بوکسور: «از سوی کادرفنی برای حضور در اردو دعوت شدند؛ دو مرحله بعدی در آبان ماه در بوشهر و آذرماه در عسلویه پیگیری شد.

وی افزود: نتیجه اردوهای آماده سازی 36 بوکسور است که در اردوی آماده سازی 24 فروردین حضور خواهند داشت.ماه دعوت شده است. البته با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شد نتوانیم مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم. در این مدت درهای تیم ملی به روی ورزشکاران باز بود و به صورت انتخابی نفرات را به اردو اضافه کردیم.

سرمربی تیم بوکس نونهالان ادامه داد: با توجه به اینکه مردادماه مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم برنامه ریزی های لازم را برای حضور موفق در این رویداد انجام داده ایم.

بلانچ گفت: این مسابقات پیش از این قرار بود در بهمن ماه سال گذشته میزبان بحرین باشد اما به تعویق افتاد و قرار است در مرداد ماه برگزار شود. متأسفانه به تعویق افتادن چند ماهه این مسابقات منجر به تغییر شرایط سنی برخی از بوکسورهای ما شد که باعث شد از دور خارج شویم و نفرات جدیدی اضافه کنیم.

وی افزود: با توجه به اتفاق مهمی که پس از پایان اردوی شیراز با آن روبرو هستیم، به دنبال برگزاری اردوی مشترک با تیمی از کشورهای همسایه هستیم؛ رایزنی های لازم در این زمینه انجام شده و منتظر نهایی شدن هستیم. برنامه با رئیس فدراسیون بوکس

سرمربی تیم نونهالان گفت: تا مسابقات قهرمانی آسیا اردوهای مستمری برگزار می کنیم تا بوکسورهای کشورمان در این مسابقات نتایج خوبی کسب کنند.

وی با اشاره به سمت جدید خود در کمیته استعدادیابی گفت: بدون شک این کمیته یکی از کمیته های فعال هر فدراسیون است و امیدوارم با برنامه ریزی هایی که در این بخش انجام می شود بتوانیم به حمایت از تیم های ملی کمک کنیم. “

بلانش در پایان گفت: از حمایت رئیس و کارکنان فدراسیون بوکس از این رده سنی تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم با نتیجه بسیار خوبی پاسخگوی زحمات آنها باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید