هوای شیراز به میزبانی مسابقات بوکس قهرمانی آسیا نزدیک است/ در حال برنامه ریزی اردوی مشترک با یکی از کشورهای همسایه هستیم.


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838097

اواخر خرداد ماه مرحله بعدی آماده سازی تیم بوکس نونهالان برگزار می شود

سرپرست تیم بوکس نونهالان گفت: به همین دلیل شهر شیراز را برای برگزاری اردوهایی که شرایط آب و هوایی آن نزدیک به بحرین، شهر میزبان مسابقات قهرمانی آسیا است، انتخاب کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم بوکس نونهالان امسال با حضور 24 بوکسور در شیراز آغاز شده و تا 27 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

جواد هدابحی سرپرست تیم بوکس نونهالان با اشاره به آغاز تمرینات گفت: چهارمین مرحله اردوی آماده سازی بوکس نونهالان پس از مسابقات انتخابی و مرحله دوم سال جدید هم اکنون به میزبانی شیراز برگزار می شود. در این مرحله 24 بوکسور در اردو حضور دارند و تمرینات از امشب (چهارشنبه – 21 اردیبهشت) با جدیت آغاز می شود.

وی افزود: بوکسورهای حاضر در اردوی تیم افرادی هستند که از مسابقات منتخب مجوز حضور در اردو را دریافت کرده اند، همچنین با توجه به استعدادیابی که توسط کادرفنی انجام شده، تعدادی نیز به تیم تزریق شده اند.

سرپرست تیم بوکس نونهالان ادامه داد: به همین منظور شهر شیراز را برای برگزاری اردوهایی که شرایط آب و هوایی آن نزدیک به بحرین میزبان مسابقات قهرمانی آسیا است انتخاب کردیم و از همکاری بوکس استان تشکر می کنیم. خدا را شکر وضعیت ارتش خوب است و پاک پی از ما حمایت کرد و تجهیزات لازم را در اختیار ما گذاشت.

هدبهسی در پایان گفت: خدای ناکرده مرحله بعدی آموزش کشوری نونهالان بعد از امتحانات بچه ها و اواخر خردادماه پیگیری می شود. در نظر داریم با یکی از کشورهای همسایه رزمایش مشترکی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید