تعیین انتخابی/آزمایشی تیم ملی فوتبال زنان در المپیک: جایی برای خطا نیست

ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: 1301/10/22
کد خبر: 1922437

با برگزاری قرعه کشی، تیم های ملی فوتبال بانوان کشورهای قاره کهن حریفان خود در مرحله اول مقدماتی المپیک 2024 پاریس را شناختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قرعه کشی اولین دوره رقابت های انتخابی المپیک پاریس در قاره آسیا امروز انجام شد که بر این اساس تیم ملی بانوان کشورمان ایران با تیم های میانمار، بنگلادش و مالدیو در گروه دوم این رقابت ها قرار گرفت. رقابت.

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات در 7 گروه از 3 تا 21 فروردین ماه برگزار می شود. به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، اسامی کشورهای میزبان گروه ها به زودی اعلام می شود.

در همین زمینه مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پس از قرعه کشی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دور اول رقابت های انتخابی المپیک در پاریس در قاره آسیا در خصوص همگروهی ایران با تیم های مالدیو، بنگلادش و میانمار، گفت: جایی برای خطا وجود ندارد و ما باید هر سه مانع را پشت سر بگذاریم. بیا تو تیم انتظار داشتیم با شش تیم که در طرح اول قرار دارند همگروه شویم. تیم های شرق آسیا تقریبا در یک سطح هستند و قطعا بازی های آسانی نخواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: وی پیش از این با تیم میانمار بازی کرده است و ما این تیم را به خوبی می شناسیم، همچنین سبک بازی تیم بنگلادش را کاملا می شناسد و ملی پوشان در مسابقات مقدماتی آسیایی با این تیم بازی کرده اند. ما از تیم مالدیو اطلاعی نداریم. باید برای این مرحله از مسابقات آمادگی خوبی داشته باشیم.

وی همچنین گفت: فوتبال پیشرفت می کند و نتیجه را نمی توان پیش بینی کرد، جای اشتباه نداریم و باید هر سه بازی را ببریم و به مرحله بعد برویم. از اسفندماه اردوهای تدارکاتی خود را آغاز می کنیم تا در 24 فروردین ماه با یک تیم کامل و خوب به مسابقات اعزام شویم.

وی در پایان گفت: درخواست بازی دوستانه به تیم های مختلف داد چون قبل از قرعه کشی نمی دانستیم با کدام تیم در گروه هستیم بیایید با تیم شرق آسیا که در این رقابت ها حضور دارد یک بازی دوستانه انجام دهیم. . تیم‌های تایلند و ویتنام بازی بسیار نزدیکی با تیم‌های مالدیو و میانمار دارند و می‌توان با شبیه‌سازی به نقاط قوت و ضعف این تیم پی برد و آنها را به دور اول مقدماتی المپیک پاریس در قاره آسیا اعزام کرد. آماده سازی.

دیدگاهتان را بنویسید