ما جایی برای آزمون و خطا نداریم / شایسته سالاری در راس انتصابات است

ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799484

فاطمه محمدبیعی با بیان اینکه فرصت آزمون و خطا نداریم، گفت: انتصابات در استان باید بدون توجه به نگاه فعلی و با تاکید بر شایسته سالاری و کارآمدی صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قزوین، فاطمه محمدبیگی، نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس صبح امروز با اشاره به حواشی ایجاد شده برای برخی انتصابات در استان قزوین، گفت: تخصص، تعهد، جوانی و کارآمدی از مولفه های مهم و الزامی در انتصاب مدیران است. من در جلسات متعددی به این موضوع اشاره کردم.

وی افزود: مدیران باید انقلابی، مردمی، صادق، ضد فساد و موثر باشند. شرایط کنونی کشور اجازه نمی دهد که مدیران را با آزمون و خطا انتخاب کنیم و بر صندلی مدیریت بنشینیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس افزود: تجربه، تعهد، جوانی و کارآمدی از دیگر مولفه های مهم و الزامی در انتصاب مدیران است و مردم باید در حوزه حکومتی خود اشراف کامل داشته باشند.

وی خطاب به استاندار قزوین گفت: برای تسریع در برون رفت از مشکلات باید روند انتصاب مدیران در استان تسریع شود تا بتوانیم این مشکلات به جا مانده از دولت قبل را برطرف کنیم.

محمدبیعی در پایان گفت: انتصابات باید بدون دیدگاه فعلی و با محوریت شایسته سالاری و کارآمدی انجام شود؛ برای بهبود وضعیت موجود و رفع مشکلات باید در انتصابات حساسیت بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید