شایسته سالاری در تیم ملی حاکم است/ بهترین ها راهی مسابقات جهانی می شوند


ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914448

مربی تیم ملی هندبال مردان ایران می گوید شایسته سالاری در تیم ملی ایران حاکم است و اگر بازیکنی بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، مطمئناً در تیم جایگاهی خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید صادق شاه نشین مربی تیم ملی هندبال مردان ایران درباره انجام شرایط نهایی آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی گفت: ماه گذشته اردوی تیم ملی با حضور حدود 40 نفر برگزار شد. بازیکنان دو گروه الف و ب باید لیست 35 نفره برای حضور در جام جهانی را به فدراسیون جهانی می فرستادیم، این لیست بر اساس عملکرد بازیکنان مشخص و ارسال شد. مرحله دوم اردوهای تیم ملی از 5 آبان ماه با حضور 23 بازیکن پیگیری شد و کادر فنی به خوبی با شرایط فعلی بازیکنان آشنا شدند.

وی افزود: مطمئنا بازیکنان در شرایط ایده آلی هستند، اردوی قبلی بسیار تاثیرگذار بود، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و دو بازی بسیار خوب انجام دادیم که بهترین آنها در تیم ملی بود.

شاه نشین گفت: لیست 35 نفره داریم اما در عمل نمی توانیم همه بازیکنان را به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت کنیم، ازدحام جمعیت باعث کاهش کیفیت اردو می شود و به همین دلیل 23 بازیکن به اردو دعوت شدند. بعد از این اردو اگر عملکرد انفرادی کامل نباشد می توانیم بازیکنان لیگ را جایگزین کنیم و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

مربی تیم ملی هندبال مردان ادامه داد: تیم ملی جایی نیست که فقط بازیکن وارد آن شود، بلکه شایسته سالاری بر آن حاکم است و اگر بازیکنی بتواند عملکرد خوبی داشته باشد قطعا در تیم ملی جایگاهی خواهد داشت. بعد از این اردو مرحله ای از اردوهای تیم ملی در ایران برگزار می شود، سپس اردوی خارج از کشور و سپس جام جهانی خواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال مردان ایران خود را برای حضور در مسابقات جهانی به میزبانی لهستان/سوئد آماده می کند. تیم ملی ایران در گروه A این مسابقات با تیم های ملی اسپانیا، مونته نگرو و شیلی همگروه است.

برنامه دیدارهای تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام جهانی به شرح زیر است:

ایران – شیلی / پنجشنبه 22 ژانویه ساعت 20:30
ایران – مونته نگرو / شنبه 24 ژانویه ساعت 20:30
ایران – اسپانیا / دوشنبه 5 آذر ساعت 23

بیست و هشتمین جام جهانی مردان از 11 تا 29 ژانویه 2023 (21 دسامبر تا 9 فوریه 1401) با میزبانی مشترک لهستان و سوئد برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید