استاندار جدید باید مسئولان را بر اساس توانمندی و شایسته سالاری انتخاب کند/ ۱۳ آبان روز تقابل حق و باطل است.

ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779854

در خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی آمده است;

اقامه نماز سیاسی جمعه در شهرهای آذربایجان غربی و برخی موضوعات مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، آئین سیاسی عبادت نماز جمعه در شهرهای آذربایجان غربی برگزار شد و ائمه جمعه موضوعات مرتبط با موضوعات روز را به شرح زیر مطرح کردند.

استاندار جدید باید مسئولان را بر اساس توانایی و شأنشان انتخاب کند

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: این دریچه ای برای توسعه و پیشرفت استان و رفع مشکلات مردم خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم برگزاری نماز جماعت ادامه داد: برخی از افراد تاج را بهانه ای برای تعطیلی مساجد قرار داده اند در حالی که می توان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی نماز جماعت را اقامه کرد، بنابراین دستگاه اجرایی باید با سلامت در را باز کند. پروتکل ها. “مساجد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه از زندانیان روز استکبار ستیزی افزود: وی 58 ساله بود.

حجت الاسلام والمسلمین قریش به مهمترین هدف دشمنان در این ایام اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و نظام با تفرقه سعی در کاهش وحدت بین شیعه و سنی دارند و لذا مسلمانان باید توجه داشته باشند دشمنان این ترفند تخریب اسلام و ارکان نظام است.

وی افزود: یکی از ترفندهای دشمن در روزهای اخیر حمله سایبری به پمپ بنزین ها بود که با فضای روانی سعی در ایجاد هرج و مرج داشت، اما خوشبختانه با بصیرت مردم و اطلاع رسانی به موقع، مسئولان امر دشمن را سرکوب کردند. برنامه ریزی می کند.”

۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی است

حجت الاسلام عسگر امامی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به سالروز شهادت شهید فهمیده آیت الله قاضی طباطبایی و روز سیزدهم آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: از این مراسم به عنوان روز شهادت یاد می شد. انقلاب دوم.

امام جمعه موقت میاندوآب با تاکید بر اینکه باید روحیه استکبارستیزی داشته باشیم، افزود: هر ملت و کشوری که روحیه شهادت طلبی در این کشور داشته باشد و شهادت را وسیله نجات بداند، این ملت شکست ناپذیر است.

وی افزود: متأسفانه غربی ها با روحیه شهادت طلبی و استکبارستیزی مخالفت کرده اند و در این راستا به دنبال حذف درس شهید فهمیده از کتاب های درسی بوده اند.

امامی با تاکید بر اینکه ملتی که انقلاب کرد باید هدف داشته باشد، گفت: ما انقلاب کردیم تا استکبار داشته باشیم و به دنیا صادر کنیم.

امام جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده است که مقاومت بهتر از سازش است، افزود: بهای مقاومت کمتر از سازش است و ما این را در دهه 42 به دنیا نشان دادیم و ثابت کردیم. عمر پربرکت انقلاب اسلامی.»

وی گفت: سازش مستلزم اعتماد به استکبار جهانی است و آن اعتماد موجب ضرر و زیان و ذلت می شود، همانطور که در ماجرای برجام دیدیم و رهبر معظم انقلاب آن را ضرر محض نامیدند.

امامی مقدمه ظهور را یکی دیگر از اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر مصالحه کنیم باید از هدف خود فاصله بگیریم چرا که استکبار با مسلمان بی خاصیت مانند عربستان و دیگران مشکلی ندارد.

امام جمعه موقت میاندوآب خسارت مادی را یکی از آسیب های سازش با استکبار عنوان کرد و تصریح کرد: هر ملتی با استکبار سازش کردند و شکست خوردند که نمونه آن را در مصر دیدیم.

وی گفت: امروز برخی می گویند چرا دولت انقلابی مذاکره می کند. عنوان استکبار جایی ندارد و مذاکرات با 4+1 است.

وی افزود: باید روحیه استکبار ستیزی و انقلابی گری را به نسل های امروز و آینده منتقل کنیم و به دنیا بیاوریم که یکی از اهداف انقلاب است.

13 آبان روز تقابل حق و باطل است

جت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در نماز جمعه پلدش با بیان اینکه خواب دشمن در لبنان تعبیر نمی شود، اظهار کرد: سخنرانی سید حسن نصرالله اولین گام برای از بین بردن محاسبات غلط قبایل یهودی- عرب و عرب بود. کارشناسان می گویند این اظهارات که حاوی پیام های مهمی است، آماری از تعداد عناصر لبنانی حزب الله ارائه می دهد که این حزب در حال حاضر دارای 100000 جنگجوی آموزش دیده و آماده است.

امام جمعه پلدشت با اشاره به حمله سایبری به شبکه سوخت کشور گفت: دشمن زابون که در عرصه های مختلف مستاصل بوده است با ابزارهای مختلف سعی در ایجاد اخلال در جامعه دارد و باید بیش از پیش آماده باشیم. “

امام جمعه پلدشت با اشاره به 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز افزود: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است. ; به همین دلیل است که یک سال پس از شهادت دانشجویان و دقیقاً در سالگرد 13 آبان 58، ایران اسلامی شاهد جلوه دیگری از این تقابل جبهه حق با باطل بود.

وی گفت: اشغال لانه جاسوسی آمریکا در تهران و گروگانگیری دیپلمات های کاخ سفید فقط یک حادثه سیاسی نبود، بلکه بسته شدن سفارت یک کشور در کشور دیگر و آغاز تحولی عمیق در خاورمیانه و … دنیا برای فاش شدن این مکان مخفیگاه حاکمان واشنگتن و نمایندگان سیاست خارجی ایالات متحده بود.

تواضع از خصوصیات پرهیزگاران است

حجت الاسلام صادقی امام جمعه موقت شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه گفت: مردم متقی همیشه متواضع هستند.

امام جمعه موقت ماکو افزود: افرادی که در برقراری ارتباط با سالمندان مشکل دارند و یا به دلیل اینکه طرف مقابل جای من را می گیرد، مشکل تحصیلی دارند، این افراد حرف حق را نمی پرستند.

وی بیان کرد: قرآن کریم دو راه را برای حرکت مستکبران در این راه بیان می کند، یکی فضاسازی و تبلیغ برای حمله به صاحب پرچم حق و روش بعدی ایجاد انحراف است. در دل، مردم را از سر راه دور کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید