فرصت آزمون و خطا نداریم/ لزوم توجه کارکنان به حق آبه لرستان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام سیداحمد شاهروحی ظهر امروز در نشست با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب لرستان، اظهار داشت: امروز باید بهتر از دیروز و فردا بهتر از امروز باشد. ما جایی برای آزمون و خطا نداریم. کار برای جبهه انقلاب آغاز شد. ما وارد چهل سال دوم انقلاب شده ایم، در این گام از موفقیت های گام اول تجربه داریم تا کاستی ها را جبران کنیم.

وی افزود: هر استان بر اساس شکل ساختار بومی خود دارای موفقیت ها و کاستی هایی است که باید در نظر بگیریم. انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و دینی بود و ما باید آن رنگ و مزه را در گفتار، رفتار، ساختار و رابطه مردم با حکومت ببینیم.» حاکمیت مردم، مردم و جوانان را گسترش دهید و گروه هایی که روی صحنه کار می کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: وقتی اساس انقلاب فرهنگی و دینی تربیت اسلامی است باید برای تربیت 8 تا 10 میلیون جوان انقلابی معتقد به حرفه و اخلاق تلاش کنیم. اين تربيت اسلامي را سازمان تبليغات، ائمه اطهار، جبهه فرهنگي انقلاب، سازمان نذورات و هر نهاد ديگري بايد به اشكال مختلف اعمال كرد. همه باید به نوعی این موضوع تربیت اسلامی را به عنوان اعتقاد به وجود نسل جوان و همه اقشار و اقشار جامعه نهادینه کنیم.

وی افزود: گاهی این آموزش می تواند در قالب هنر باشد یا به صورت گفتار و یا به صورت محرومیت زدایی و توسعه و آبادانی. ما باید این امر را به طرق مختلف تشویق و گسترش دهیم. اگر نظام اسلامی به دنبال آموزش نباشد مردم راه دیگری می روند و از انقلاب فاصله می گیرند و آن فاصله را دشمن پر می کند و جامعه آسیب می بیند.

شاهروحی بابیان اینکه رویکرد «فردا باید بهتر از امروز باشد» باید در جامعه نهادینه شود، گفت: جبهه فرهنگی انقلاب، جهادگران و جوانان انقلابی باید تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند. اسلام گرایان باید گروه های جهادی را جذب کنند و نظرشان این نباشد که مثلاً در تقابل با یکدیگر هستند، بلکه باید دست در دست هم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید از این وضعیت بسته خارج شویم. ممکن است در گروه های فرهنگی سلیقه ها و دیدگاه های متفاوتی وجود داشته باشد. ما باید با این دیدگاه های مختلف کنار بیاییم و به شیوه ای که واقعاً نیاز داریم تعامل کنیم.

امام جمعه هرم آباد گفت: مسئولان درب دفاتر جوانان را باز کنند. سازمان های دولتی به ویژه استانداری باید از ظرفیت های بالای این جوانان استفاده کنند.

وی گفت: ما در لرستان جوانان نخبه زیادی داریم که می توان از آنها در قالب گروه های جهادی استفاده کرد، باید گروه های جهادی را بشناسیم. یعنی طوری رفتار می کنیم که آنها دوست دارند چون مال خودشان هستند.

شاهرخی با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان در نقاط مختلف استان در مناسبت های مذهبی و ملی فعالیت می کنند و به صورت خودجوش سر کار می آیند، گفت: باید دست خود را به روی این جوانان باز کنیم و آنها را بشناسیم، آنها طبیعتا می توانند این غیرممکن ها را انجام دهند. چیزها. ممکن است اما آنها هستند که قله های بلند و سرچشمه فرهنگ و پیشرفت اقتصادی را قرار می دهند. نیروهای توانمندی در مکتب و جبهه فرهنگی انقلاب وجود دارد که هم در داخل و هم در سطح بین المللی و خارج از کشور می توانند تأثیرگذار باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: خوشبختانه; نیروهای بسیار خوبی را در استان آماده کرده اند و امیدواریم با بصیرت عالی مقام معظم رهبری و رهنمودهای مسئولان، حمایت های مادی و معنوی لازم صورت گیرد. همچنین خواستار حمایت مادی و معنوی از جبهه فرهنگی انقلاب لرستان هستیم.

وی گفت: استان لرستان 6 هزار و 300 شهید انقلاب اسلامی تقدیم کرد که در مقایسه با سایر استان ها قابل توجه است. اگرچه به نظر نمی رسید این استان مستقیماً درگیر جنگ باشد، اما این تعداد شهید نشان دهنده ایمانی است که مردم این کشور به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

شاهروحی گفت: در اوایل پیروزی انقلاب که شهرهای مختلف قیام و ویران شد، جوانان لرستانی در قضایای مردم عرب، آذربایجان، گنبد و… به مقابله با تخریب گران آمدند و جنگیدند و خون بر زمین ریختند. آنها.”

وی گفت: بچه های لرستان خجالت می کشند برای حق مسلم خود که حق آبه استان است در کف خیابان اعتراض کنند اینها بودند که از شاخه شامیران بالا رفتند و از حاج عمران گذشتند.

امام جمعه هرم آباد گفت: زمانی که مسئولان چهار استان و استاندار را به اعتراض به حکابه دعوت کردند، از مسئولان خواستید نگاهی به استان لرستان بیندازند. این استان 12 میلیارد مترمکعب آب دارد و تنها 23 درصد اراضی کشاورزی آبی و 46 درصد اراضی نرم است.

وی افزود: یک درصد آب کشور در لرستان است و این بی توجهی خوب نیست. مردم روستا دارای نجابت و شرافت هستند. مسئولان باید به گونه ای عمل کنند که پاسخگوی مردم و جوانان باشد.

شاهروحی گفت: علیرغم اینکه بیش از سه دهه از جنگ می گذرد و مدیران آمدند و رفتند و زحمت کشیدند، همچنان وضعیت استان از نظر بیکاری و کسب و کار، قاچاق مواد مخدر و آسیب های اجتماعی سخت است. «مشکلات و کمبودهای این استان باید با افزایش آن برطرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید