دوره آزمون و خطا به پایان رسیده است/ نفوذ فرهنگی در جامعه گسترده است


ساعت: 11:28
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895242

امام جماعت حجت الاسلام محی الدینی جمعه مهریز گفت: تهاجم فرهنگی در جامعه گسترده است، نهادهای انقلابی و فرهنگی باید به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، امام جمعه مهریز در مراسم معارفه و معارفه رئیس سازمان مردمی شهرستان مهریز با قدردانی از زحمات رئیس سابق سازمان مردمی شهرستان گفت: با توجه به بیانات امام (ره) ) و رهبر معظم انقلاب، سازمان تبلیغات وظایف بزرگی دارد.

امام جمعه مهریز گفت: دوره آزمایشی به پایان رسیده است، بیش از 40 سال از انقلاب می گذرد و نهادهای انقلابی و فرهنگی باید به وظایف خود عمل کنند، نه وظایف فرعی، بلکه وظایف اولیه را که در قانون اساسی یا بیانیه های آن بیان شده است. امام (ره).

حجت الاسلام محی الدینی بیان کرد: سیاست گذاری، برنامه ریزی، ساماندهی، هدایت، حمایت و نظارت بر تبلیغات دینی و اجتماعی از جمله مواد سازمان تبلیغات است.

وی گفت: متأسفانه امروز در زمینه تبلیغات همه ارتقا یافته اند، سمت ها عوض شده است، این سمت ها باید مشخص باشد، نظارت بر عهده سازمان تبلیغات است.

امام جمعه مهریز گفت: روحانیون و نمازگزاران کار مبارک خود را انجام دهند. گاهی این حرکات باعث رنج مردم می شود.

حجت الاسلام محی الدینی افزود: سازمان تبلیغات خانه دوم روحانیون است و باید احساس کنند که وارد خانه خودشان می شوند.

وی ادامه داد: ارسال وجه یکی از وظایف سازمان تبلیغات برای شناسایی مساجد است تا نیاز هر مسجد مشخص شود.

خجت الاسلام محی الدینی با اشاره به اینکه وظایف برگزاری مراسم و هیئت ها بر عهده سازمان تبلیغات است گفت: امر تبلیغ باید بر عهده روحانیون باشد. روحانیون باید افکار خود را تقویت کنند تا بتوانند جامعه را رهبری کنند».

وی ضمن گلایه از دعوت برخی روحانیون به شهرستان بدون اطلاع سازمان تبلیغات، تصریح کرد: در گذشته رسم بر این بود که یک روحانی از استان های دیگر به شهرستان دعوت می شد و با سازمان تبلیغات هماهنگ می شد تا مشخص شود چه کسانی و در چه ساعتی صحبت می کنند. موضوع.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: اگر اینطور نیست هر که می خواهد هر کاری می خواهد بکند به سازمان تبلیغات پول می فرستد.

وی با اشاره به تبلیغات علیه اسلام و انقلاب تاکید کرد: تهاجم فرهنگی در جامعه گسترده شده است، دشمنان اسلام و انقلاب در جامعه امروز مرتب با ایجاد گروهک در فضاهای مجازی سم پاشیده اند، ما عقب هستیم و باید بجنگیم و حکومت کنیم.

حجت الاسلام محی الدینی در فضای مجازی علیه دین و امام حسین (ع) تبلیغ می کند و متاسفانه روحانیون و مبلغان در این فضا حضور دارند و سکوت می کنند.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: وظیفه دادستان نیست که هر مشکلی را پیگیری کند، روحانیون نباید اجازه دهند دشمنان علیه اسلام و انقلاب تبلیغ کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید